احکام رتبه بندی آموزشیار معلم به زودی صادر می شود

به گزارش ساناپرس؛ وزیر آموزش و پرورش به تشریح آخرین جزئیات رتبه بندی معلمان پرداخت و گفت: احکام رتبه بندی آموزشیار معلم به زودی صادر می شود.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش در واکنش به این جمله که «قبلا اعلام کردید که احکام رتبه‌بندی بخشی از معلمان تا پایان مهر صادر می‌شود»، اظهار کرد: این موضوع در دست انجام است.

وی ادامه داد: در حال آماده‌سازی مدارک هستیم و احتمالا از رتبه‌های پایین شروع می‌کنیم یعنی احکام معلمانی صادر می‌شود که کمتر از 470 امتیاز کسب کردند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر صدور احکام بخش اول معلمان با مانعی برخورد نکند در این ماه صادر می‌شود، افزود: با صدور احکام تعدادی از معلمان، مراحل بعدی آسان‌تر می‌شود و در ماه بعد، احکام تعداد بیشتری از فرهنگیان صادر خواهد شد.

وی در خصوص فعالیت سامانه رتبه‌بندی معلمان گفت: اعلام کرده‌ بودیم که تا 10 مهر، مدارک بارگذاری شود و آن از زمان، 45 روز مهلت مجدد گذاشتیم که هنوز یک تعدادی از فرهنگیان، مدارک خود را بارگذاری نکردند.

هر معلم برای کسب رتبه آموزشیار معلم باید 460 امتیاز، مربی معلم، 530 امتیاز، استادیار معلم 600 امتیاز، دانشیار معلم 750 امتیاز و استاد معلم 900 امتیاز کسب کند.

اخبارجامعه
احکام رتبه بندی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی