بمب نقل‌وانتقالات در انتظار تصمیم مهم یحیی

به گزارش ساناپرس؛ در حالی که طی فصول اخیر بزرگترین ضعف پرسپولیس در خط حمله عنوان می‌شد و آنها بارها در جذب مهاجم خارجی مدنظر خود با بن بست مواجه شده بودند، در این فصل موفق شدند دو شکار خارجی بزرگ در خط حمله را به سرانجام برسانند. یورگن لوکادیا مهاجم صاحبنام این تیم که سابقه حضور در لیگ‌های معتبر آلمان و انگلیس را نیز در کارنامه دارد، خیلی زود توانست ضعف خط هجومی پرسپولیس را بپوشاند و اکنون نیز با ۶ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار گرفته است.

بعد از درخشش این مهاجم هلندی در ترکیب پرسپولیس، هواداران این تیم بارها خواستار تمدید قرارداد زودهنگام با وی شدند تا در پایان فصل با مشکل در این زمینه مواجه نشوند.

در این زمینه درویش با اشاره به این موضوع که مشکلی برای تمدید قرارداد و مذاکره با یورگن لوکادیا در این زمینه نخواهند داشت، اعلام کرده که هنوز یحیی گل محمدی اعلامی به وی در این خصوص نداشته است و آنها تابع تصمیم کادرفنی تیم هستند.

مدیرعامل پرسپولیس در این زمینه گفته: الان بحث درباره تمدید قرارداد زود است و هفته دهم است. باید سرمربی تیم به ما اعلام کند. با روابط و علاقمندی خوبی که ایشان (لوکادیا) دارد بعید می دانم که تمایلی برای ادامه همکاری نداشته باشد. ایشان از ایران خوشش آمد و آقای گل محمدی بخواهد برای تمدید مذاکره خواهیم کرد.

اخبارورزش
پرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی