درخشش ستاره مغضوب یحیی گل محمدی در تیم سرمربی پرسپولیسی

به گزارش ساناپرس؛ نساجی در چهار بازی قبل خود توانسته سه بار کلین شیت کند و یکی از دلایل آن، حضور ثابت علیرضا ابراهیمی در خط دفاعی این تیم است. جایگیری مناسب، قطع توپ به موقع، پرش‌های بلند و زدن ضربات اول سر روی ارسال از جناحین، خصیصه های مثبت ابراهیمی هستند که باعث شده تا او در قامت مدافعی کارآمد و خریدی مناسب برای نساجی تلقی شود.

در رقابت مقابل فولاد هم با وجود حملات سریع و حضور بازیکنان شوت زن در ترکیب فولاد، ابراهیمی با کمک خط دفاعی نساجی موفق شد بیشتر حملات فولاد را با بستن فضا و تکل های به موقع، خنثی کند.

البته این تنها نکات مثبت بازی ابراهیمی در مقابل فولاد نبود. در رقابت هایی که ابراهیمی حضور داشته از قدرت سرزنی او برای باز کردن دروازه حریفان استفاده شده. در مقابل فولاد هم اضافه شدن روی ضربات ایستگاهی و کمک به خط حمله این تیم را در دستور کار داشت اما نتوانست مثل بازی با ملوان دروازه حریف را باز کند ولی این باعث نشد تا او به دلیل عملکرد بی نقص دفاعی در تیم هفته قرار نگیرد.

نکته جالب اینکه ابراهیمی باتوجه به داشتن قرارداد با پرسپولیس، این فصل را باید در جمع سرخپوشان پایتخت سپری می‌کرد اما بی میلی یحیی و خرید یکی پس از دیگری مدافعان مرکزی جدید، این پیام را به ابراهیمی داد که باید رویاهای فوتبالی‌اش را در تیمی دیگر جستجو کند.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی