شاه ماهی پرسپولیس از خجالت اسطوره آب شد!

به گزارش ساناپرس، غلامرضا رضایی پیشکسوت پرسپولیس گفت : یورگن لوکادیا مهاجم هلندی واقعا گمشده پرسپولیس بود و به تنهایی بار این تیم را به دوش می‌کشد و با این روندی که لوکادیا ادامه می‌دهد شک نکنید آقای گل خواهد شد.

غلامرضا رضایی پیشکسوت پرسپولیس درباره برد پرسپولیس مقابل ملوان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت:

چیزی که مشخص بود این بود که پرسپولیس فوتبال خوبی را از خود به نمایش نگذاشت و به خصوص در نیمه اول بازیکنان پرسپولیس سردرگم بودند اما در نیمه دوم پرسپولیس کمی بهتر شد و توانست با حرف‌های خود امتیازات با ارزش را کسب کند. ولی با این وجود این پرسپولیس تیمی نیست که هواداران دوست داشته باشند.

وی افزود :

پرسپولیس مهره‌های بسیار خوبی در همه پست‌ها دارد و به قول معروف ابزار و پتانسیل لازم را برای ارائه بازی زیبا را در اختیار دارد اما متاسفانه این تیم ناهماهنگ بازی می‌کند. امیدوارم در بازی‌های آینده این ناهماهنگی بازیکنان به حداقل برسد و شاهد بازی بهتری از سوی سرخپوشان باشیم.

رضایی در ادامه در خصوص گلزنی لوکادیا مهاجم سرخپوشان توضیح داد:

لوکادیا ثابت کرده که یک مهاجم گلزن و فرصت‌طلب است. او در محوطه جریمه منتظر نمی‌ماند تا توپ بهش برسد، بلکه خودش روی گل‌ها تاثیر گذاری مسقیم دارد و فرصت گلسازی را ایجاد می‌کند. این مهاجم هلندی واقعا گمشده پرسپولیس بود و به تنهایی بار این تیم را به دوش می‌کشد. با این روندی که لوکادیا ادامه می‌دهد شک نکنید آقای گل خواهد شد.

مهاجم پیشین پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد:

سرخپوشان فعلاً در صدر جدول قرار دارند و باید به صدرنشینی خود ادامه دهند. این تیم همیشه مدعی است ولی امسال فکر می‌کنم اگر تیم هماهنگ شود به راحتی صدرنشینی را تا پایان فصل حفظ می‌کند و قهرمان خواهد شد.

اخبارورزش
پربازدیدلوکادیا
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی