انفجار بمب مدیرعامل استقلال با یک خرید بزرگ! /اقدام مهم فتح الله زاده برای نیم فصل

به گزارش ساناپرس، علی فتح الله زاده مدیرعامل با سابقه استقلال که به تازگی به جای مصطفی آجورلو سکان هدایت این باشگاه را در دست گرفته جزو مدیرانی است که در سالهای حضورش در رأس این باشگاه همواره تیم هایش صاحب بهترین پلی میکرها در فوتبال کشورمان بوده اند.

بازیکنانی از جمله مجتبی جباری جزو شاخص ترین هافبک های بازیساز سالهای گذشته استقلال بودند که با ایجاد موقعیت های متعدد در هر بازی یا خودشان برای تیم گل می زدند و یا زمینه‌ساز به ثمر رساندن گل توسط مهاجمان استقلال می شدند. باشگاهی که در چند فصل متوالی آقای گل هایی از جمله رضا عنایتی و آرش برهانی را به فوتبال ایران معرفی کرد همواره هافبک هایی را در جمع نفرات خود داشت که شاید نمونه مشابه آن در سال های اخیر فقط یک بازیکن بوده باشد.

از باشگاه استقلال خبر می رسد علی فتح الله زاده که به گفته خودش فوتبال را به خوبی می شناسد با توجه به آمار پایین گلزنی مهاجمان استقلال کمبود یک هافبک بازیساز در جمع نفرات این تیم را به وضوح احساس کرده و از همکارانش در بخش معاونت ورزشی و اجرایی خواسته شرایطی فراهم کنند که در نیم فصل نقل و انتقالاتی لیگ برتر یک بازیکن با خصوصیات بازیسازی به جمع نفرات استقلال اضافه شود.

با توجه به حضور موفق علی کریمی در لیگ برتر هجدهم و نوزدهم در تیم استقلال و آقای گلی دیاباته در فصل نوزدهم همزمان با حضور علی کریمی بین هافبک تیم استقلال، گفته می شود مدیرعامل جدید باشگاه استقلال درصدد است تا علی کریمی را در نیم فصل زمستانی به جمع آبی پوشان اضافه کند. البته علی کریمی در حال حاضر بازیکن الدحیل قطر است که با قراردادی قرضی برای تیم کایسری اسپور ترکیه توپ می زند.

همچنین از اردوی تیم استقلال خبر می رسد هافبک بازیساز خارجی مورد نظر ساپینتو که قصد داشت در تابستان امسال او را همراه خودش به استقلال بیاورد نیز یکی از گزینه‌های احتمالی اضافه شدن به جمع بازیکنان این تیم در نیم فصل زمستانی است.

باید دید در روزهای آینده و پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال چه تصمیمی در این باره از سوی مدیرعامل جدید باشگاه اتخاذ می شود و آیا او با رفتن سراغ اسامی بزرگ بین بازیکنان تیم ملی با این اقدامش باز هم سراغ ترکاندن بمب هایی که در رابطه با آنها تخصص دارد می رود یا نه!

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی