خبر بد / ستاره پرسپولیسی اخراج شد؟

به گزارش ساناپرس، علیزاده تصریح کرد: امروز جلسه کمیته انضباطی وی را برگزار خواهیم کرد. در جلسه کمیته انضباطی اتفاقی که در بازی با پرسپولیس رخ داده را از او می‌پرسیم تا متوجه شویم ماجرا از چه قرار بوده است.

معاون باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد با حامد لک برخورد می‌شود.

علی علیزاده معاون باشگاه مس رفسنجان در خصوص غیبت این دروازه‌بان در دیدار روز گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: حامد لک مقابل فولاد خوزستان، نساجی مازندران، تراکتور و پرسپولیس اخطار گرفته و با توجه به اینکه چهار کارت زرد دریافت کرده در بازی روز گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان در فهرست تیم قرار نگرفت.

وی در خصوص شایعه اخراج این دروازه بان از تیم ادامه داد: چنین چیزی صحت ندارد .تیم مس رفسنجان حاشیه ندارد و به دنبال حاشیه نیست. ما با حامد لک برخورد می‌کنیم نه اینکه برخورد نکنیم. بازیکن نباید پایش را از گلیم خود دراز کند و اصول اخلاقی را زیر پا بگذارد.

علیزاده تصریح کرد: امروز جلسه کمیته انضباطی وی را برگزار خواهیم کرد. در جلسه کمیته انضباطی اتفاقی که در بازی با پرسپولیس رخ داده را از او می‌پرسیم تا متوجه شویم ماجرا از چه قرار بوده است. برخی مواقع در خلوت حرف‌هایی می‌زنیم. در رفاقت و دوستی‌ها چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. لک فصل گذشته در پرسپولیس حضور داشته و با بازیکنان این تیم رفاقت و شوخی دارد و به همین خاطر شاید حرفی را زده است.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی