استوری جدید جادوگر/ سکوت چند روزه علی کریمی شکست!

به گزارش ساناپرس، علی کریمی، چهره سرشناس فوتبال ایران در اقدامی عجیب از کارزار اینترنتی حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حمایت کرده است.

بر اساس متن آنچه دادخواست ارسالی به فیفا مبنی بر تعلیق فوتبال ایران و حذف تیم ملی از جام جهانی ۲۰۲۲ به دلایل سیاسی عنوان شده، نام چهره هایی همچون علی دایی، علی کریمی و حسین ماهینی به چشم می خورد.

علی دایی قاطعانه هرگونه حمایت از درخواست حذف تیم ملی ایران از جام جهانی را رد کرد و در واکنش به اسم بردن از او در این کارزار، گفت: «بیخود کرده اند!».

علی کریمی اما تاکنون هیچ واکنشی در تکذیب ادعای حمایت او از درخواست تعلیق فدراسیون فوتبال و حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نشان نداده است.

این بازیکن پیشین فوتبال در حالی درباره کلید خوردن طرح ضد ایرانی و البته احتمالی اخراج تیم ملی از رقابت های جام جهانی سکوت کرده که خود سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان را در کارنامه دارد.

آقای کریمی به خوبی می داند دست کم بازیکنان برای حضور در معتبرترین رقابت های فوتبالی جهان، چه زحماتی کشیده اند؛ سکوت او به عنوان پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص درج نامش در سیاهه افراد حامی کارزار حذف تیم ملی از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اما برای فوتبال دوستان ایرانی پذیرفتنی نیست.

گفتنی است، برخی جریان های سیاسی ضد ایرانی با ایجاد کارزاری مجازی و انتشار استوری هایی در اینستاگرام تلاش دارند با بهانه های واهی فیفا را مجاب به تعلیق فدراسیون فوتبال و اخراج تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کنند.

اخبارورزش
پربازدیدعلی کریمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی