کی روش به سیم آخر زد/ انتقاد تند سرمربی تیم ملی از شرایط + جزئیات

به گزارش ساناپرس، کی روش به سیم آخر زد/ انتقاد تند سرمربی تیم ملی از شرایط + جزئیات تیم ملی کشورمان یک ماه دیگر کار خود را در جام جهانی قطر شروع خواهد کرد. آن طور که از قبل اعلام شد، کمپ الریان در دوحه میزبان تیم ملی خواهد بود و شاگردان کی‌روش در این کمپ تمرینات خود را برگزار خواهند کرد.

انتخاب عجیب اسکوچیچ؛ کی‌روش تذکر داد!
همچنین هتل الریان هم میزبان کاروان تیم ملی در ایام برگزاری جام جهانی خواهد بود. کارلوس کی‌روش و نبی چند روز قبل به دوحه رفتند تا از سرمربی جدید تیم ملی از کمپ الریان و امکانات آن بازدید کند.

کی‌روش هم بعد از بازدید از کمپ تیم ملی هم نسبت به کیفیت زمین تمرین این مجموعه و هم نسبت به این موضوع که این زمین تمرین به راحتی از بیرون قابل دیده شدن است، گلایه داشت و این موضوع را به نماینده فیفا هم منتقل کرد.

با این حال نماینده فیفا به کی‌روش اعلام کرد، سرمربی قبلی تیم ملی باید این موضوع را در نظر می‌گرفت و آن را به ما انتقال می‌داد. در مورد زمین تمرین هم مسئولان قطری به کیروش قول دادند تا زمان حضور تیم ملی در قطر، به کیفیت ایده آل خواهد رسید و مشکلی در این خصوص وجود نخواهد داشت. حال این سوال پیش می‌آید که اسکوچیچ چطور زمینی را انتخاب کرده که به راحتی از بیرون قابل رویت است و چرا مدیران قبلی فدراسیون به این موضوع مهم توجه نکردند.

هرچند نماینده فیفا و میزبان قول دادند همه امکانات لازم را برای تیم ملی فراهم خواهند کرد و کاستی‌هایی که الان وجود دارد تا آن زمان برطرف خواهد شد، ولی اگر کی‌روش به جای اسکوچیچ بود، به احتمال زیاد کمپ دیگری را برای تیم ملی انتخاب می‌کرد.

اخبارورزش
پربازدیدکی روش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی