پیشنهاد عجیب یک استقلالی دو آتیشه به ساپینتو / کمتر دکمه یقه ات را باز کن!!

به گزارش ساناپرس؛ در هفته های اخیر ساپینتو به شکلی عصبانیت خود را بروز داده و سبب محرومیت این سرمربی شد و برخی کاربران نوشتند این سرمربی نباید دکمه یقه اش را باز کند و عصبانیت خود را بروز دهد هر چند اشتباهات داوری وجود دارد.

ورمزیار درباره اینکه نبود ساپینتو در کنار زمین در نتایج استقلال موثر است، گفت: بله، مشکل استقلال این است که سرمربی در کنار زمین نیست تا تیمش را راهنمایی کند.

صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تساوی آبی پوشان برابر تیم آلومینیوم اراک اظهار کرد: تیم استقلال در چند هفته گذشته خوب بازی کرده بود و فکر می‌کردیم که روند رو به رشد خود را در این بازی ادامه می‌دهد، اما موقعیت‌های زیاد این تیم گل نشد و به تساوی دست یافت. در مجموع این بازی از لحاظ نتیجه برای استقلال خوب نبود.

ورمزیار درباره عملکرد تیم آلومینیوم اراک گفت: آلومینیومی‌ها اتوبوسی دفاع می‌کردند و در ضد حملات هم بازیکنانی همانند آزادی و شریفات داشتند که می‌توانستند حمل توپ کنند و شیوه فوتبال خود را انجام دادند و به خواسته خود رسیدند.

توصیه صادق ورمزیار به فرهاد مجیدی برای ترکیب استقلال

او درباره اینکه استقلال در زدن گل دچار مشکل شده است، گفت: تیم استقلال باید بازی با یک فوروارد را کنار بگذارد و راهکاری برای رسیدن به گل پیدا کند. در بازی با ذوب آهن هم فشار بر روی دفاع حریف باعث شد که آبی پوشان به گل برسند. همچنین این تیم باید ارنج خوب داشته باشد تا بتواند به موفقیت برسد.

استقلال با ۲ مهاجم راحت تر به گل می رسد

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: یامگا در دفاع راست بازی می‌کند و شهبازاده و مطهری هم نیمکت نشین هستند و فقط بابایی در نوک حمله حضور دارد. اگر استقلال با ۲ مهاجم بازی کند راحت‌تر گل می‌زند و فوتبال هجومی ارائه می‌دهد.

ورمزیار درباره اینکه نبود ساپینتو در کنار زمین در نتایج استقلال موثر است، گفت: بله، مشکل استقلال این است که سرمربی در کنار زمین نیست تا تیمش را راهنمایی کند. به نظرم عدم حضور ساپینتو در کنار زمین باعث شده که به استقلال ضربه بزند. به هر حال ذات رفتار ساپینتو به این صورت است و نمی‌شود از او ایراد گرفت.

استقلالی ها در تعطیلات می توانند به هماهنگی برسند

او درباره وضعیت آتی تیم استقلال تصریح کرد: به نظرم زود است که درباره آینده این تیم صحبت کنیم. بازی‌های لیگ برتر فوتبال یک هفته دیگر تعطیل می‌شود و کادر فنی فرصت دارد تا هماهنگی و هارمونی در تیم ایجاد کند. زمان نیاز است تا استقلالی‌ها نتیجه لازم را بگیرند.

حضور فتح الله زاده منشا خیر برای استقلال است

ورمزیار درباره بازگشت فتح الله زاده به استقلال گفت: حضور فتح الله زاده در تیم استقلال می‌تواند منشا خیر باشد و او می‌تواند شرایط باشگاه را دگرگون کند کند و بعد از جام جهانی نتایج خوبی از آبی پوشان را شاهد باشیم. من یک بار برای دریافت طلبم به باشگاه استقلال رفتم، اما به نظرم باشگاه استقلال حال و هوای همیشگی را نداشت.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه تعداد گل‌های بازی‌های لیگ برتر اندک است، گفت: امسال چند تیم خوب بسته شدند و فاصله بازی‌ها نزدیک به هم شده وهمین موضوع باعث شده که تیم‌ها بازی‌های سختی داشته باشند و نتوانند به راحتی گل بزنند.

اخبارورزش
پربازدیدساپینتو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی