عصبانیت علی دایی / تا حالا شهریار را اینگونه نداده ایم / استوری جدید منتشر شد!

به گزارش ساناپرس؛ عصبانیت علی دایی / تا حالا شهریار را اینگونه نداده ایم / استوری جدید منتشر شد! علی دایی: بیخود کرده هر کسی اسم من را آوردهعلی دایی پس از شنیدن شایعات موجود در خصوص امضای او پای نامه حذف تیم ملی از جام جهانی واکنش تندی از خود نشان داد.علی دایی: بیخود کرده هر کسی اسم من را آورده

پرحاشیه‌ترین خبر این روزهای فوتبال ایران، درخواست برای حذف تیم ملی از جام جهانی و تحریم فوتبال ایران است؛ آن هم از سوی یک گروه مشخص که با ایران دشمنی دارند و البته با کارگزاری یک دفتر حقوقی اسپانیایی.

با اعلام این خبر از سوی برخی رسانه‌ها اشاره‌ای در خصوص امضای برخی ستاره‌های سابق فوتبال ایران از جمله مهدی مهدوی کیا و علی کریمی زیر این درخواست وجود داشت که این خبر دروغ از سوی خود این رسانه ادیت شد و اسامی به مرور زمان تغییر کرد. در این بین علی دایی که این روزها به دور از مصاحبه‌های مطبوعاتی کار خود را دنبال می‌کند قطعا در دسترس این افراد نیست اما بروز این شایعه باعث شد او در حد چند ثانیه با بخش فارسی یورو نیوز صحبت کرده و شدیدترین واکنش را نسبت به خبر امضا پای درخواست حذف ایران از جام جهانی داشته باشد.

این مکالمه به شرح زیر است:

خبرنگار: از یورو نیوز فارسی تماس می‌گیرم

علی دایی: قربان شما

خبرنگار: می‌خواستم در مورد دادخواستی که در مورد تحریم تیم ملی از جام جهانی تهیه شده….

سپس علی دایی میان حرف او‌ می‌پرد و می‌گوید: مصاحبه نمی‌کنم داداش، قربونت برم من.

خبرنگار: در آن دادخواست اسم شما هم آوردن که در واقع با شما بد برخورد شده است.

علی دایی: چه کسی آورده؟ امضای منه؟ هر کی آورده بیخود کرده است.

مکالمه در این لحظه به پایان رسید تا علی دایی اینگونه به شایعات موجود واکنش نشان داده و آن را تکذیب کند اگرچه شاید در همین حد هم دایی حاضر به مصاحبه نبوده است.

اخبارورزش
پربازدیدعلی دایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی