فرجام تلخ عشق و عاشقی / پسر دلباخته جان خود را برای عشقش داد

به گزارش ساناپرس؛ فرجام تلخ عشق و عاشقی / پسر دلباخته جان خود را برای عشقش داد چند روز قبل مردی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و مدعی شد دختر جوانی باعث خودکشی پسرش شده است. او توضیح داد:‌ از مدتی قبل فهمیدم که پسرم در اینستاگرام با دختر جوانی در ارتباط است. او می‌گفت به این دختر علاقه‌مند شده و می‌خواهد با او ازدواج کند. من اول موضوع را جدی نگرفتم تا اینکه یک روز پسرم با من صحبت کرد و گفت تصمیمش جدی است و می‌خواهد هرطور شده با دختر مورد علاقه‌اش ازدواج کند و از من خواست تا برایش به خواستگاری برویم.

این مرد ادامه داد: با اینکه از حرف‌های پسرم تعجب کرده بودم، حرفش را قبول کردم و قول دادم مدتی بعد همراه او به خواستگاری بروم. در این شرایط ارتباط آنها به شکل اینستاگرامی و در حد چت‌کردن ادامه داشت تا اینکه شب حادثه فرارسید.پدرِ پسر جانباخته درباره چگونگی مرگ فرزندش گفت: یک شب من و بقیه اعضای خانواده به مهمانی رفتیم اما پسرم همراه ما نیامد. آخر شب وقتی از مهمانی برگشتیم خانه ساکت بود. گمان کردم پسرم در اتاقش خوابیده است اما همین که درِ اتاقش را باز کردم جسد او را دیدم که کف اتاق خواب افتاده بود و کنار دستش هم مقداری قرص بود. آنجا بود که فهمیدم پسرم دست به‌خودکشی زده است. از سوی دیگر خواهر متوفی نیز توضیح داد: برادرم گاهی از آن دختر با من حرف می‌زد تا اینکه چند روز پیش از حادثه فهمیدم که دختر جوان به برادرم گفته که دیگر نمی‌خواهد با او در ارتباط باشد و می‌خواهد با پسر دیگری ازدواج کند. همین حرف باعث شد که برادرم شکست سنگینی بخورد. او آنقدر به دختر جوان علاقه‌مند بود که نمی‌توانست او را فراموش کند و به همین دلیل نیز تصمیم غلطی گرفت و به زندگی‌اش پایان داد. به‌دنبال ثبت این شکایت تحقیقات در این خصوص آغاز شد. در جریان بررسی گوشی موبایل متوفی ۲فیلم کوتاه کشف شد که پسر جوان پیش از مرگ از خودش ضبط کرده و برای دختر مورد علاقه‌اش فرستاده بود. او در این دو فیلم ۲دقیقه‌ای خطاب به دختر جوان گفته بود که به‌دلیل شنیدن جواب رد قصد خودکشی دارد و دیگر نمی‌تواند به زندگی‌اش ادامه دهد اما جوابی از او نگرفته بود و در نهایت دست به تصمیمی هولناک گرفت.

براساس این گزارش در پی ثبت شکایت توسط پدر متوفی و به‌دست آمدن این اطلاعات، بازپرس پرونده دستور انجام تحقیقات تکمیلی در این خصوص را صادر کرد.

اخبارحوادث
خودکشی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی