اولین واکنش فرهاد مجیدی به جدایی آجورلو از استقلال / سردار به امارات می رود؟

مدیرعامل سابق استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به جدایی خود از این باشگاه واکنش نشان داد.
جدایی مصطفی آجورلو از استقلال، به یکباره و کاملا غیرمنتظره رخ داد. مدیرعامل سابق آبی ها که تیم او در فصل گذشته عنوان قهرمانی را کسب کرده بود و امسال نیز همپای رقیب سنتی در صدر جدول حضور داشت، ناگهان از سمت خود کنار گذاشته شد تا علی فتح‌الله‌زاده جای او را بگیرد.

تاکنون فرهاد مجیدی واکنشی به جدایی سردار آجرلو نداشته است.

آجورلو که به نظر می رسد تصور چنین تصمیمی از سوی هیئت مدیره باشگاه و شخص وزیر ورزش را نداشت، واکنشی به برکناری خود از این مسئولیت نداشت و امشب با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، باز هم ترجیح داد درخصوص علت کنار گذاشته شدنش صحبت نکند.

در پست اینستاگرامی آجورلو آمده است:

* از کسانی که نتایج در شأن استقلال را رقم زدند، تشکر می کنم

در پایان دوران یک ساله خدمت در باشگاه محبوب و مردمى استقلال بر خود لازم مى دانم از هواداران پرشور و صمیمى، همکاران و همراهانم در این باشگاه، بازیکنان و مربیانى که در طول این مدت با تلاش و شایستگى خود نتایجى در شان نام بزرگ استقلال قهرمان را رقم زدند قدردانى کنم.

* قهرمانی استقلال با درایت مجیدی رقم خورد

قهرمانى مقتدرانه استقلال پس از سال ها با حمایت صادقانه هواداران شریف، درایت و توانمندى فرهاد مجیدى عزیز و کادر فنی و تلاش و همت بازیکنان شایسته این تیم رقم خورد.

* این روند موفقیت‌آمیز با حضور ساپینتو استمرار دارد

با لطف خداوند متعال این روند موفقیت آمیز در فصل جدید با حضور آقاى ساپینتو سرمربى بزرگ و حرفه ای که توانمندى و شایستگى خودش را به اثبات رسانده و با استمرار حمایت‌هاى هواداران و همدلى و اتحاد بازیکنان ادامه یافته و امیدوارم به دومین قهرمانى پیاپى استقلال منجر شود.

* برنامه‌های زیادی برای استقلال داشتم، اما…

در یک سال گذشته تمام تجربه و توان خود را برای سربلندی این باشگاه بزرگ به کار گرفتم و انگیزه و برنامه فراوان برای ادامه این مسیر داشتم که بنا بر آنچه که خارج از اراده بنده بود، میسر نشد.

* در فرصت مناسب سخن خواهم گفت

ضمن تشکر فراوان از حمایت و الطاف هواداران عزیز استقلال بزرگ به خدمتگزار خود، جامعه محترم فوتبال و اصحاب گرانقدر رسانه‌ها، در فرصت مناسب درباره آنچه در این یک سال در استقلال گذشت و اقدامات جدى که در جهت ساختن یک باشگاه حرفه ای در جریان بود به تفصیل سخن خواهم گفت.

* ترجیح می‌دهم در مقطع فعلی سکوت کنم

مصلحت استقلال در گرو آرامشى است که همچون فصل گذشته مى تواند باز هم ضامن موفقیت این باشگاه باشد و به همین جهت ترجیح مى دهم در مقطع فعلى با سکوت خودم در خصوص وقایع اخیر حافظ منافع استقلال بزرگ باشم.

* فوتبال ایران می تواند ثروتمند شود

توان و قدرت فوتبال ایران بزرگ تر از موانعی است که پیش روی آن قرار دارد و مطمئنا با خلاقیت و ایده های نو، کارآمدی و همدلی، همچنین پی‌گیری مسئولانه حقوق قانونی، فوتبال در کشور قدرتمند و ثروتمند خواهد شد.

با آرزوى سربلندى و عزت روزافزون ملت شریف ایران اسلامى.

اخبارورزش
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی