نتیجه کارشناسی داور پرسپولیس ملوان/ اشتباه صورت گرفت؟ / نتیجه به سود ملوان می شود؟

به گزارش ساناپرس، پس از بازی پرسپولیس و ملوان که با پیروزی سرخ های پایتخت همراه بود، حسین عسکری و رضا کرمانشاهی دو کارشناس داوری به اتفاقات این بازی واکنش نشان دادند. عسکری درباره صحنه مشکوک به پنالتی در دقیقه 82 کیفیت فیلمبرداری را ضعیف دانست و مدعی شد درباره این صحنه نمی تواند نظر بدهد و رضا کرمانشاهی نیز اعلام کرد خطایی از طرف بیرانوند روی مهاجم ملوان صورت نگرفته است.

دو کارشناس داوری کشورمان درباره اتفاقات دیدار تیم‌های ملوان و پرسپولیس اظهار نظر کردند.

دیدار تیم‌های ملوان و پرسپولیس با قضاوت علی صفایی در هفته دهم لیگ برتر با برتری یک بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. این بازی در دقایق پایانی با حاشیه‌ها و درگیری‌هایی همراه بود که نظر حسین عسگری و رضا کرمانشاهی دو کارشناس داوری کشورمان را می‌توانید در زیر بخوانید.

حسین عسگری:

کیفیت فیلمبرداری خیلی ضعیف بود. هیچ چیز این دیدار برعکس مسابقات گذشته این دو تیم که همیشه جذابیت داشت به بازی لیگ برتری نمی‌خورد؛ نه فیلمبرداری و نه حتی اتفاقات داوری. نیمه اول اتفاقات داوری در حد مدارس بود و هیچ درگیری رخ نداد. نیمه دوم اما متفاوت شد. در دقیقه 82 و صحنه اعتراض ملوانی‌ها به برخورد مهاجم این تیم با بیرانوند، با توجه به کیفیت پایین فیلمبرداری نمی‌شود قاطعانه نظر داد. این صحنه از پشت نشان داده شد و من نمی‌توانم نظر قطعی بدهم. خیلی وقت‌ها زاویه دوربین تعیین کننده است.

وی ادامه داد:

علی صفایی در تست آمادگی قبل از فصل موفق نبود. نمی‌دانم چطور تست گرفته شد و او بازگشت اما در نیمه دوم بارها در خیلی از صحنه‌ها 25 تا 30 متر از صحنه فاصله داشت. در صحنه مشکوک هم دور بود. در نیمه دوم پنج شش خطای واضح رخ داد که داور نگرفت.

کارشناس داوری کشورمان در مورد اعتراض‌های کادرفنی ملوان گفت:

وقتی دو، سه خطای واضح را نمی‌گیرید اعتراض‌ها شروع می‌شود. در صحنه اخراج‌ها هم نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاد. از آن‌طرف هم داور هر اشتباهی هم کند مربی حق ندارد به زمین بیاید و به سینه داور بزند.

رضا کرمانشاهی:

در کل دوندگی داور خیلی خوب بود. با اینکه اولین بازی لیگ برتر امسال را به او داده بودند تصمیمات درستی گرفت و با کمک‌هایش هماهنگ بود. نکته حساس بازی دقیقه 82 بود که مهاجم ملوان قبل از اینکه به دروازه‌بان پرسپولیس برسد حالت «دایو» داشت و بیرانوند هیچ برخوردی با بازیکن نداشت و ادامه بازی بهترین تصمیم بود.

وی ادامه داد:

یک خطا ایمان صادقی روی بازیکن پرسپولیس انجام داد که داور به درستی بیرون محوطه خطا گرفت. بعد از اعتراض‌ها قضاوت برای صفایی مشکل شد و جو بازی به هم ریخت. با درایتی که داور به خرج داد چند نفر اخراج شدند و با توجه به صحنه بازی اخراج زارع هم کاملاً درست بود. درباره سایر اتفاقات کمیته انضباطی باید تصمیم بگیرد.

اخبارورزش
داوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی