مصاحبه جنجالی بیرانوند بر علیه داوری امشب! / ملون صفر – پرسپولیس یک / 28 مهر

به گزارش ساناپرس، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه سیروس قایقران در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به پیروزی مقابل ملوان اظهار داشت: خداراشکر بازی خیلی خوبی بود و فکر کنم سه امتیاز خیلی خوبی گرفتیم و ملوان نشان داد تیم خیلی باکیفیتی است و جایش اینجای جدول نیست. بازی خیلی خوبی انجام داد اما زمین هم ما را اذیت کرد چون ما تیمی هستیم که به هر حال بازیسازی و مالکیت توپ داریم. اما خداراشکر از تک موقعیت استفاده کردیم و برد شیرینی داشتیم.

وی افزود: در این صحنه‌ها می‌گویند اگر این آفساید بود من مربیگری نمی‌کنم و… اما من خودم همانجا به مهدی گفتم واقعا نزدمت. امیدوارم فیلم را دیده باشی. قبل از اینکه به من رسید پرش داشت و دو نفر از بچه‌های ما را او را بلاک کردند و من هم وقتی به او نزدیک شدم، هیچ راهی جز اینکه به من برخورد کند، نداشت.

علیرضا بیرانوند در مورد داور بازی گفت: داور عملکردی فوق‌العاده داشت و من واقعا حس کردم علی صفایی را از آنور آب آوردند. واقعا اروپایی داوری کرد و خیلی سرعت داد به بازی. خیلی کمتر پیش می‌آید داوری، اینطور قضاوت کند.

وی راجع به این ادعا که خواستار تعویض لوکادیا پیش از گل بود؟ توضیح داد: نه یکی دیگر از این بازیکنان بود که مصدوم بود و من گفتم کاش او را تعویض کنید و 10 نفره هستیم. اما بنده خدا 100 دقیقه بازی کرد و بعد از بازی هم به او گفتم واقعا ازت راضی نبودم.

بیرانوند در مواجهه با این سوال که اگر داور پنالتی می‌گرفت بازهم از او تعریف می‌کرد؟ پاسخ داد: پنالتی نبود اما شک نکنید او یکی از بهترین داوران است. اصلا نباید به من کارت می‌داد حالا که کارت داد؛ باید بگویم داور خوبی نیست؟

او درباره ادعای مومنی در مورد پنالتی‌بودن این صحنه گفت: صحنه را ندیده.

گلر تیم ملی در خصوص مصدومیتش اظهار داشت: دوستتان دارم و به نظرم یک ذره شلوغش می‌کنند. من نمی‌دانم کمر بیرانوند چه مشکلی دارد؟ یک ذره فیله دماغم گرفتگی دارد اما خیالتان راحت، خوبم و با تمام قوا به جام جهانی خواهیم رفت و انشالله مردم را خوشحال کنیم.

اخبارورزش
پربازدیدعلیرضا بیرانوند
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی