پرسپولیسی معروف علیه یحیی و پرسپولیس به سیم آخر زد

به گزارش ساناپرس، پرسپولیسی معروف علیه یحیی و پرسپولیس به سیم آخر زد بدون شک دیدار ملوان و پرسپولیس برای دو بازیکن اسبق سرخپوشان که در حال حاضر یکی مدیر و دیگری سرمربی است بسیار ویژه خواهد بود.

دیدار ملوان و پرسپولیس که بعد از سال‌ها دوباره در لیگ برتر برگزار می‌شود می‌تواند صحنه‌های جذاب را خلق کند حتی اگر ملوان به اندازه کافی بازیکن با کیفیت نداشته باشد اما محمد احمدزاده سرمربی اسبق ملوان مدعی است که ملوان توان متوقف کردن پرسپولیس را در انزلی خواهد داشت. در این بازی یاد بسیاری از ستاره‌های فوتبال ایران خواهیم افتاد از سیروس قایقران کاپیتان فقید تیم ملی و مهرداد اولادی جوان اول پرسپولیس که سابقه بازی در ملوان را هم داشت تا محمد احمدزاده سرمربی سابق ملوان.

اما مازیار زارع در گذشته هافبک پرسپولیس و تیم ملی بود و الان روی نیمکت این تیم شمالی را هدایت می کند ، ضمن اینکه پژمان نوری که او نیز زمانی جزو هافبک‌های سرخپوش پرسپولیس بود از چهره‌های دیدنی این بازی هستند. دو هافبکی که برای بقای قوی سپید به دنبال کسب امتیاز از تیم سابق خود هستند، نوری به عنوان مدیر عامل و زارع نیز سرمربی ملوان محتاج امتیاز در این دیدار خانگی هستند.

البته مهمترین اتفاق تاریخی این دو تیم هم خود مازیار زارع رقم زده است در یک بازی پر ماجرا زارع هافبک سابق ملوان درون دروازه ایستاد تا ضربه پنالتی گابریل بازیکن خارجی پرسپولیس را مهار کند و ملوان ۳ امتیاز شیرین از ورزشگاه آزادی کسب کند.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی