برای آب کردن چربی پهلو چه کار باید کرد؟

غذا یا ورزش خاصی برای چربی سوزی در بخش خاصی از بدن وجود ندارد، اما با کاهش چربی کل بدن می توانید چربی پهلوی خود را کاهش دهید.

این کار به اندکی زمان و توجه نیاز دارد.

+نمی توان فقط چربی بخش خاصی از بدن را با غذا يا ورزش سوزاند چربی سوزی زمانی اتفاق می افتد که در بدن کسری کالری بوجود آید. برای این منظور، کالری دریافتی تان باید از کالری-ای که می سوزانید کمتر باشد. توجه به رژیم غذایی و ورزش منظم به حفظ این حالت کمک می کند، که نتیجه آن چربی سوزی پهلو و دیگر بخش های بدن خواهد بود.

+غذاهای ناسالم را از رژیم غذایی خود حذف کنید روی مهارت خود در رژیم غذایی سالم تمرکز کنید. برای این منظور، غذاهایی را مصرف و یا پخت کنید که دارای مقادیر پایین کالری، چربی و شیرینی باشند و در عین حال مغذی. غذاهای سرخ کردنی، نوشیدنی های شیرین و اسنکهایی مانند کلوچه و چیپس را حذف و یا بسیار کم مصرف کنید. اینگونه خوراکی ها کالری بالا و مواد مغذی پایینی دارند و کار شما را سخت تر می کنند.

+مهارت خود را در رژیم غذایی سالم بالا ببرید وقتی غذاهای ناسالم را حذف کردید به دنبال جایگزین آنها باشید. اگر صبحانه از املت لذت می برید، آنرا با سفیده تخم مرغ، پنیر کم چرب، و سبزیجات تازه جایگزین کنید. مصرف سبزیجات را در نهار و شام افزایش دهید. برای مثال، در وعده نهار، سالاد با سس کم چرب را بجای غذای سرخ کردنی مصرف کنید. در شام، سبزیجات بیشتری همراه غذاهای نشاسته داری مانند پاستا میل کنید. همیشه اسنک های سالمی مانند میوه همراه خود داشته باشید.

+ورزش بخشی از معادله است برای دستیابی به کسری کالری، بهتر است برخی فعالیت های فیزیکی را در برنامه خود قرار دهید. ورزش نباید سخت باشد، اگرچه هر چه شدیدتر باشد، کالری بیشتری سوزانده می شود. اگر از پیاده روی تند لذت می برید، در طول هفته در کل 5 ساعت به آن اختصاص دهید. همچنین بجای آن می توانید ورزش سخت تری با زمان کمتر انجام دهید مانند دوی آهسته که تقریبا 150 دقیقه در هفته زمان می برد. تمرینات قدرتی نیز مهم هستند چون ماهیچه سازند و میزان متابولیسم(سوخت و ساز) بدن را بالا می برند. بجای اینکه فقط برتقویت بخش میان تنه تمرکز کنید، می توانید حداقل هفته ای دو جلسه تمرینات قدرتی انجام دهید تا همه گروه های اصلیِ ماهیچه ها را تقویت کنید.

 
مطالب مرتبط
وبگردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار
پربازدیدترین‌ها
برچسب‌های پربازدید