آشتی کنان ساپینتو و فتح الله زاده / بالاخره شادی هم به کوچه استقلالی ها آمد!

به گزارش خبرجو24، مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص مدیریت خود در استقلال و برنامه‌هایی که برای این باشگاه دارد صحبت کرد. حرف‌های تازه فتح‌الله‌زاده را در ادامه می خوانید:

چند روز از مدیریت شما در استقلال می گذرد. قرار است تغییرات در باشگاه استقلال داشته باشید؟

شیوه کاری من این طوری است که هر کسی خوب کار کند با او کار می کنم و در باشگاه نگه می دارم. الان هم برنامه مان این است هر کسی که به موفقیت استقلال می تواند کمک کند در کنار ما باشد.

گویا با مشکلات مالی زیادی هم مواجه هستید؟

باشگاه مشکل شدید نقدینگی دارد و الان بودجه ما صفر ریال است اما با همه این‌ها تلاش مان این است که بتوانیم مشکلات مالی باشگاه را حل کنیم. خوشحالم که دیروز با گزارش‌های خوب دکتر نوروزی از وضعیت پادوانی و دفاع خوب واحد حقوقی توانستیم در پرونده پادوانی برنده شویم. این یک پیروزی بزرگ برای ما است و اگر چه این اتفاق در زمان مدیریت ما انجام نشده اما همه ما را خوشحال کرده است.

در سفر کیش هستید. دستاورد شما از این سفر چه بوده؟

در کیش نمایشگاه بورس با حضور مدیران بانکی انجام شده که ما هم چند دیدار با مدیران مختلف داشتیم و تلاش می کنیم تا بتوانیم مشکلات مالی مان را حل کنیم. با بانک شهر هم جلسات خوبی داشتیم و قرار بر این شد که کارت هواداری طرفداران ما توسط بانک شهر صادر شود که هر چه این تراکنش‌ها بالاتر باشد به حل مشکلات مالی استقلال و در آمدزایی باشگاه بیشتر کمک می کند.

شنیدیم باشگاه استقلال با اخطاریه‌های قطعی آب، برق و تلفن هم مواجه شده است؟

امیدواریم دوستان فعلا در وزارتخانه‌ها همکاری کنند تا بتوانیم این مشکلات را به زودی رفع کنیم.

هواداران استقلال همیشه از شما انتظار بمب دارند. در نیم فصل چه بمبی برای آن‌ها دارید؟

به هر حال ما باید با دست پر در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم و نیاز به تقویت داریم و قطعا اگر کادر فنی بخواهند، بمب هم می ترکانیم.

ساپینتو در برنامه تلویزیونی اعلام کرد که در صورت قهرمانی استقلال در رختکن موهایش را کوتاه می کند. شما در صورت قهرمانی استقلال چه کار می کنید؟

اگر ساپینتو این کار را می کند، بنده هم در کنار ایشان در رختکن موهایم را کوتاه می کنم و اصلا قیچی را به دست خود ساپینتو می دهم تا موهایم را کوتاه کند. اما کسی که از این کوتاهی مو ضرر می کند، ساپینتو است. چون او موهایش بلند است و من موهایم کوتاه است و بیشتر او ضرر می کند.

قرار است در هیات مدیره استقلال هم تغییراتی ایجاد شود؟

بله با توجه به این که آقای مومنی در جلسه آخر هیات مدیره استعفا داده بودند، یک نفر جانشین ایشان خواهد شد و احتمالا هیات مدیره استقلال با یکی، دو تغییر همراه شود.

با روی کار آمدن شما به عنوان مدیر عامل استقلال بیشتر پیشکسوتان از شما حمایت کردند. چه برنامه ای برای آن‌ها دارید؟

واقعا برای من باعث افتخار است که بیشتر پیشکسوتان از جمله حسن آقای روشن و علی آقا جباری که از بزرگان پیشکسوت ما هستند از بنده حمایت کردند. از لطف همه پیشکسوتان استقلال ممنونم و برنامه ما این است که همه دست به دست هم بدهیم تا با هم به استقلال کمک کنیم.

اخبارورزش
پربازدیدساپینتو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی