خبر خوب برای استقلالی ها / پنجره نقل‌وانتقالات باز شد

به گزارش ساناپرس؛ دهی‌های خارجی استقلال به نفراتی چون پادوانی، میلیچ و استراماچونی، یکی از چالش‌های مالی این باشگاه محسوب می‌شود. در این شرایط دیروز حامد افضلی، معاون بین‌الملل باشگاه استقلال در خصوص پرونده شکایت لئاندرو پادوانی، مدافع برزیلی سابق آبی‌ها توضیحاتی ارائه داد: «پادوانی 100 هزار دلار طلب داشت و باشگاه از این بازیکن درخواست شماره حساب کرد.

او شماره حسابی در اختیار باشگاه قرار نداد و به باشگاه استقلال اعلام کرد که به‌دنبال گرفتن غرامت ۹ میلیون دلاری است. پادوانی درخواست غرامت خود را در فیفا و سپس در CAS مطرح کرد ولی با دفاعیات انجام شده، فیفا رأی خود را به سود استقلال اعلام کرد و ثابت شد که نه‌تنها هیچ قصور پزشکی در خصوص پادوانی از سوی باشگاه استقلال صورت نگرفته بلکه کادر پزشکی وقت باشگاه همه تلاش خود را در خصوص این بازیکن انجام داده بود.

در نهایت با حکم CAS، باشگاه استقلال تنها باید 100 هزار دلار طلب باقی‌مانده پادوانی را به این بازیکن پرداخت کند.» خبر خوب دیگر برای هواداران استقلال اینکه هفته گذشته پول خسارت تأخیر در پرداخت مطالبات هروویه میلیچ، مدافع کروات پیشین آبی‌ها پرداخت شد تا پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه باز شود.

تنها پرونده باقی مانده استقلال، پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی سابق این تیم است که گفته می‌شود باید مبلغ یک میلیون و 600 هزار یورو پرداخت شود.

اخبارورزش
استقلال
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی