ترکیب پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی / لیست بازیکنان لو رفت

به گزارش ساناپرس؛ در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر پرسپولیس تهران از ساعت ۱۷ روز پنچشنبه_بیست و هشتم مهرماه_ به مصاف ملوان بندر انزلی خواهد رفت.

ترکیب پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی

در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر پرسپولیس تهران از ساعت ۱۷ روز پنچشنبه_بیست و هشتم مهرماه_ به مصاف ملوان بندر انزلی خواهد رفت.

از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر قرمز پوشان پایتخت روز پنجشنبه _ بیست وهشتم مهرماه_ از ساعت ۱۷ به مصاف ملوان بندر انزلی خواهند رفت.
این دیدار در شرایطی انجام می‌شود که یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تاکید کرده است شرایط جدول پرسپولیس را مجاب به کسب سه امتیاز کامل این دیدار می‌کند.

پیوند پا برجای بیرو با دروازه سرخ‌ها

با توجه به اینکه علیرضا بیرانوند هفته‌های گذشته عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشته و یکی از مهره‌های تاثیر گذار قرمزها در نحوه امتیاز گیری به شمار می‌رود بعید است همانند سایر دیدارهای قبلی شاهد تغییر در این پست باشیم و باید بیرانوند را یکی از مهره‌های ترکیب اصلی پرسپولیس در مقابل ملوان بدانیم.

نفوذ ناپذیر مثل خط دفاع پرسپولیس

تیم یحیی گل محمدی در پست دفاع میانی با حضور فرشاد فرجی،مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی ولسیانی از جمله تیم‌های لیگ برتر است که محتمل کمترین گل خورده تا اینجای کار بوده و بر خلاف اینکه دست کادر فنی پرسپولیس برای تغییر در پست مدافع باز است اما عملکرد موفق مرتضی پور علی گنجی و گئورگی ولسیانی در ۹ هفته گذشته، باعث می‌شود شاهد حضور این دو بازیکن برابر شاگردان زارع باشیم.
در پست مدافع کناری باتوجه به بازگشت وحید امیری و آمادگی نسبی این بازیکن امکان تغییر در سمت چپ این تیم وجود دارد.
بنابراین دانیال اسماعیلی فر و وحید امیری دیگر بازیکنان گل محمدی در مقابل حریف شمالی‌خودشان هستند.

مثلث بازیساز

تغییر سیستم کادر فنی پرسپولیس در رقابت‌های هفته هشتم و نهم زمینه ساز حضور سه هافبک در میانه میدان پرسپولیس برابر رقبا شده است.
قرمز پوشان در این پست هم تراکم زیادی دارند و علاوه بر بازیکنان با تجربه همچون کمال کمیابی‌نیا و سروش رفیعی،می‌توانند روی مهره های‌جوان و مستعدی همچون محمد عمری و سینا اسد بیگی حساب باز کنند.
نمایش مناسب اسد بیگی،کمال کامیابی نیا و سروش رفیعی در دو بازی گذشته این تیم باعث می‌شود احتمال حضور این سه هافبک خلاق روبروی ملوان نیز افزایش پیدا کند.
مهدی ترابی و سعید صادقی وینگر های ثابت گل محمدی تا اینجای کار بوده‌اند و بعید است مقابل شاگردان زارع نیز شاهد تغییر در این خط باشیم.

تک تیر انداز هلندی

قرمز پوشان پایتخت با نیمکت‌نشین کردن مهدی عبدی و مصدومیت امید عالیشاه، بازی‌های هفته هشتم و نهم را تنها با حضور یورگن لوکادیا پشت سر گذاشتند و علی رغم اینکه این مهاجم هلندی چارچوب شناس است اما به اندازه رقابت‌هایی که شاگردان گل محمدی با دو مهاجم راهی میدان می‌شدند تغذیه نشده با این حال اگر کادر فنی سرخ‌ها در نظر داشته باشد با سه هافبک ترکیب خودش را ارنج کند به احتمال فراوان باز هم لوکادیا به عنوان تک مهاجم مقابل رقیب شمالی پرسپولیس بایستد.

ترکیب:

علیرضا بیرانوند،مرتضی پورعلی گنجی،گئورگی ولسیانی،دانیال اسماعیلی فر،وحید امیری،سینا اسدبیگی،سروش رفیعی،کمال‌کامیابی نیا،امید عالشاه،سعید صادقی و یورگن لوکادیا.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی