فرهاد مجیدی هم به سیم آخر زد / همه را شست و پهن کرد!

به گزارش ساناپرس؛ فرهاد مجیدی هم به سیم آخر زد / همه را شست و پهن کرد! در روزهای گذشته شایعاتی عجیب پیرامون فرهاد مجیدی در فضای مجازی در حال منتشر شدن است. اینکه چند سایت ورزشی اماراتی ادعا کرده اند ممکن است فرهاد مجیدی بعد از پایان لیگ ایران دوباره به باشگاه استقلال برگردد.

اما هنوز فرهاد مجیدی و مسئولین باشگاه استقلال هیچ واکنشی به این اخبار نشان نداده و آن را تایید نکرده اند.

 واکنش فرهاد مجیدی به جنجال اخیر علی داییدر همین راستا و بعد از این اخبار فرهاد مجیدی اخیرا با منتشر کردن پستی در صفحه اینستاگرام اش به جنجال های اخیری که برای علی دایی پیش آمده واکنش بروز داده است.

ستاره سابق استقلال با انتشار تصویری از خودش در کنار علی دایی در حمایت از او نوشته است: اسطوره علی دایی.

توصیه جالب هوادار اماراتی به زبان فارسی به مجیدی

هوادار اماراتی عرب زبان توصیه جالبی را به زبان فارسی به سرمربی سابق استقلال کرد.

فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال در این فصل روی نیمکت اتحاد کلباء در لیگ امارات نتایج رضایت بخشی را کسب کرده است.

مجیدی با گذشت ۶ هفته از لیگ امارات با کسب ۱۰ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد. اتحاد کلباء در هفتمین هفته از لیگ یکشنبه آینده باید به مصاف الوصل صدرنشین لیگ برود.

یکی از هواداران اتحاد کلباء(فهد البیرق) که عرب زبان است تلاش کرد تا فارسی یاد بگیرد و به زبان فارسی به فرهاد مجیدی مربی ایرانی شان توصیه جالبی کرد و در صفحه توئیترش نوشت: کاپیتان فرهاد مجیدی، ما از تعداد امتیازات تیم راضی هستیم و مطمئن هستم که هواداران کلبا از شما حمایت خواهند کرد و مطمئن هستیم که به شرط انجام بازی فوق العاده ای مقابل الوصل خواهیم داشت. طرح ۴-۳-۳ را اجرا کن، وحشیگری ببرها را با چشمان خودت خواهی دید.

این هوادار به زبان فارسی سعی کرده به مجیدی بگویید در بازی پیش رو مقابل الوصل با قدرت با سیستم هجومی بازی کند تا بتواند بهترین کارایی را از تیم بگیرد.

اخبارورزش
پربازدیدفرهاد مجیدی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی