خط و نشان مربی پرسپولیسی برای رقبا!

به گزارش ساناپرس، حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد در جمع خبرنگاران دقایق پیش آغاز شد و وی در خصوص بازی فردای تیمش، اظهار کرد: بازی فردا یک بازی فوق العاده فیزیکی و تاکتیکی است.

مطهری افزود: تیم فولاد واقعا ساختار مناسبی دارد و به معنای واقعی یک باشگاه است و دوست خوبم آقای نکونام سرمربی آن تیم است.

سرمربی نساجی بیان کرد: نکونام مربی ارزنده فوتبال کشورمان است و تیم با برنامه ای است تیم فولاد و ما هم تیم را آنالیز کردیم و تیم خیلی خوبی داریم ولی زیاد وارد جزییات نمی‌شوم.

وی ادامه داد: فردا همه چیز مشخص خواهد شد و دوست ندارم خیلی ریز شوم. تیم فولاد تیم با برنامه ای است و تیم قابل احترامی است.

مطهری افزود: ما هم یک تیم بزرگی هستیم. ما نساجی مازندران هستیم. فکر می کنم که فوتبال ایران نساجی را خیلی وقته باور کرده است. حالا بچه ها قدم های اول را برداشتند و باید قدم های محکم تری را برداریم.

سرمربی نساجی با بیان اینکه در مسیر درستی قرار داریم، افزود: برای من خیلی مهم است که در مسیر درست قرار داریم. بچه های ما به معنای واقعی یک تیم هستند و همیشه گفتم کار تیمی در تیم ما حرف اول را می زند و این باعث خوشبختی یک مربی ای مثل من است که بالاسر این بچه ها هستم.

وی ادامه داد: تک تک بازیکنان متحد کار خودشان را می کنند و همه در اختیار تیم هستند. امیدوارم که فردا یک بازی فوق العاده خوب و تاکتیکی ارائه بدهیم و بتوانیم نتیجه خیلی خوبی هم بگیریم.

مطهری خاطرنشان کرد: بازهم تاکید می کنم که تیم فولاد برای ما قابل احترام است ولی ما نساجی هستیم.

سرمربی نساجی بیان کرد: من همیشه هدفم این بوده است که اول یک فوتبال خوب رو به جلو و قابل احترام از تیمم به نمایش بزارم، ولی یک روزهایی هست که شرایط تاکتیکی ایجاب می کند که شما نتیجه گرا بازی کنید و این دو مورد در کنار هم است.

وی افزود: من همیشه سعی کردم هم تیم نتایج خوبی بگیرد هم اینکه فوتبال قابل قبولی ارائه بدیم و دیدید که خیلی ها فوتبال نساجی را تحسین کردند.

مطهری بیان کرد: ما از خودمان طلبکار هستیم، جا داره تیم بهتری بشویم. یکسری نواقص است که باید این ها را برطرف کنیم. واقعا خودم این را می دانم و بچه های ما باید بیشتر تلاش کنند.

سرمربی نساجی در خصوص شخصیت تیمی نساجی هم سخن گفت و بیان کرد: از روزی که بنده سرمربی نساجی شدم، همیشه با بچه ها صحبت کردم چون این بچه ها واقعا توانمند هستند و به آنها گفتم که باید ذهن برنده داشته باشید و بزرگ فکر کنید. دوست داریم که بزرگ فکر کنیم. تیم ما از لحاظ اتحاد و باهم بودن واقعا فوق العاده است. بچه های ما یکدل هستند که این خیلی برای من مهم است. این موضوع از هزار تکنیک و تاکتیک مهمتر است.

مطهری ادامه داد: بچه های نساجی به این همدلی و به این خودباوری رسیده اند و این رمز موفقیت ماست.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی