اعتراف یحیی به مشکل بزرگ در پرسپولیس

به گزارش ساناپرس، این روزها انتقادات زیادی از سبک بازی پرسپولیس و زیبا بازی نکردن این تیم می‌شود. تیم یحیی گل محمدی گرچه صدرنشین لیگ برتر شده اما در ۹ بازی فقط ۹ گل زده و چندان چشم نواز و تماشاگرپسند بازی نمی‌کند.

در این میان شاید حق با یحیی گل محمدی باشد که غیر مستقیم این موضوع را به کیفیت نامطلوب زمین تمرین پرسپولیس می‌داند و می‌گوید: «ما از وضعیت زمین تمرین رضایت نداریم و این به مشکل بزرگی برای پرسپولیس تبدیل شده است. ما فقط در رسانه‌ها زمین تمرین داریم و می‌شنویم که برای پرسپولیس زمین تمرین دیگری فراهم شده اما چنین چیزی در واقعیت وجود ندارد. ما هر روز در ورزشگاه کاظمی تمرین می‌کنیم و این زمین هم که از اول فصل و شروع تمرینات، تنها زمین تمرینی ما بوده و هم تمرین و هم بازی‌های دوستانه را روی انجام داده‌ایم. الان خیلی وقت است این زمین کیفیت خود را از دست داده و واقعا بد و ضعیف شده و هر روز نگران مصدومیت بازیکنان روی این زمین هستیم.»

به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه پرسپولیس به خاطر دل هواداران و جذاب تر شدن بازی‌های این تیم هم که شده دنبال فراهم کردن زمین تمرینی مناسب تری باشند. این پرسپولیس بازیکنان تکنیکی زیادی مثل امید عالیشاه، مهدی ترابی، سروش رفیعی، سعید صادقی، وحید امیری و … را دارد که روی زمین عالی بازی می‌کنند و یحیی گل محمدی هم تا به حال ثابت کرده دنبال ارائه فوتبال زیبا و مالکانه است.

برای رسیدن به این منظور یحیی گل محمدی ابزار یا به عبارت بهتر زمین تمرینی مناسب می‌خواهد که ظاهرا هنوز فراهم نشده است. البته پیدا کردن زمین چمن طبیعی برای تمرین تیم پرسپولیس در تهران هم کار چندان آسانی نیست چرا که دو، سه سالی است چند تیم شهرستانی هم در تهران تمرین می‌کنند!

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی