لوکادیا مصدوم شد؟ / یحیی برای ستاره تصمیم می گیرد!

به گزارش ساناپرس، بازیکن پیشین پرسپولیس گفت که سرخپوشان نباید همه بار گلزنی تیم را روی دوش لوکادیا بگذارند و بیش از حد به او فشار وارد کنند.

جمشید شاه‌محمدی، در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از دیدار با ملوان اظهار داشت:

پرسپولیس در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد و همه چیز در اختیار این تیم است، بنابراین باید در قواره یک صدرنشین در بازی‌هایش به میدان برود. امتیازات این مقطع از فصل در پایان فصل خیلی به تیم کمک خواهد کرد. نکته مهم این است که پرسپولیس در بخش دفاعی خیلی خوب عمل کرده و مثل یکی دو فصل گذشته به سختی دروازه‌اش باز می‌شود.

وی ادامه داد:

گل‌محمدی و بازیکنان نباید به بازی‌های گذشته و جایگاه ملوان در جدول نگاه کنند، چون این تیم در خانه‌اش بازی می‌کند و بازیکنان این تیم به آب و آتش می‌زنند و با انگیزه‌ای بالا می‌خواهند مقابل پرسپولیس نتیجه بگیرند. بنابراین سرخپوشان نباید ملوان را دست کم بگیرند. شانس پیروزی پرسپولیس در این دیدار بالاتر از ملوان است اما نباید از الان همه چیز را تمام شده بدانیم. 3 امتیاز بازی با ملوان با تلاش و تمرکز بالا به دست می‌آید.

مهاجم پیشین پرسپولیس در خصوص شرایط آمادگی یورگن لوکادیا عنوان کرد:

اشتباه بزرگی است که همه بار گلزنی تیم را بر دوش لوکادیا بگذاریم. شکی در اینکه این بازیکن یک مهاجم حرفه‌ای و گلزن است، وجود ندارد اما نباید بیش از حد به لوکادیا فشار بیاوریم. در چند بازی گذشته پرسپولیس هافبک‌ها نتوانستند او را به خوبی در موقعیت گلزنی قرار دهند و لوکادیا سعی کرده به عقب زمین بیاید و صاحب توپ شود، در حالی که پرسپولیس با یک مهاجم نوک بازی می‌کند و اگر او هم به عقب بیاید در محوطه جریمه حریف کم‌تعداد می‌شویم.

شاه‌محمدی با طرح این سؤال که «دیاباته چه می‌کند؟» خاطرنشان کرد:

سؤال من این است که در هنگام بستن قرارداد با دیاباته آیا این بازیکن مصدوم بوده یا اصلاً از او تست پزشکی گرفته‌اند؟ یکی از کسانی بودم که از خرید او حمایت کردم چون فکر می‌کردم او همان مهاجم گلزن زمان استقلال خواهد بود. تصورم این بود که به پرسپولیس کمک خواهد کرد. امیدوارم در بازی‌های پیش‌رو دیاباته فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند تا باری از دوش تیم بردارد و به موفقیت پرسپولیس کمک کند.

اخبارورزش
پربازدیدلوکادیا
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی