مربی پرسپولیس یحیی را ترساند!

به گزارش ساناپرس، حمید مطهری، سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان گفت: یک بازی فوق‌العاده فیزیکی و تاکتیکی است. فولاد ساختار مناسبی دارد. به معنای واقعی یک باشگاه است. دوست خوبم آقای نکونام سرمربی فولاد است. ایشان مربی ارزنده‌ای هستند و فولاد تیم با برنامه‌ای است. شناخت خوبی از فولاد داریم. خیلی وارد جزییات نمی‌شوم چرا که فردا همه چیز مشخص می‌شود.

او درباره تیم خود گفت: ما تیم بزرگی هستیم؛ ما نساجی هستیم. فکر می‌کنم فوتبال ایران خیلی وقت است که نساجی را باور کرده است. بچه‌ها قدم‌های اول را برداشتند و باید قدم‌های بعدی را برداریم. در مسیر درستی هستیم و باید قدم‌های بعدی را بزنیم. ما یک تیم هستیم و این باعث خوشبختی یک مربی مانند بنده است که بالای سر این تیم هستم. همه به وظایف خود عمل می‌کنند. امیدوارم فردا یک بازی خوب و تاکتیکی را انجام دهیم.

سرمربی نساجی گفت: همیشه هدفم این بوده یک فوتبال خوب و رو به جلو انجام دهم. یک روزهایی است که باید نتیجه‌گرا باشید. این دو را کنار هم داریم. سعی کردم فوتبال خوب و نتیجه‌گرایی انجام دهیم. خیلی‌ها فوتبال نساجی را تحسین می‌کنند. از خودمان طلبکار هستیم. باید تیم بهتری شویم. خودم می‌دانم. بازیکنانم باید بیش‌تر تلاش کنند. باید این دو آیتم را کنار هم داشته باشیم. باید فوتبال خوب و نتیجه‌گرایی انجام دهیم.

مطهری درباره شخصیت نساجی که این روزها کسی فکر نمی‌کند این تیم از پیش بازنده باشد گفت: از روزی که بنده سرمربی نساجی شدم، همیشه با بازیکنانم صحبت کردم. به آن‌ها گفتم باید ذهن برنده خواه داشته باشند. خوشبختانه این‌طور می‌شوند. دوست داریم بزرگ فکر کنیم. عامل دیگر این است که تیم ما از لحاظ اتحاد و تیم بودن فوق‌العاده است. بازیکنان ما یک دل هستند. این مساله از هزار تاکتیک و تکنیک جلوتر است. بازیکنانم به این باور و همدلی رسیده‌اند.

اخبارورزش
پربازدیدمطهری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی