ترکیب تیم پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی / تصمیم جدید یحیی لو رفت!

به گزارش ساناپرس؛ ترکیب تیم پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی / تصمیم جدید یحیی لو رفت! شنیده‌ها حاکی است یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است نفرات زیر را در انزلی به مصاف ملوان بفرستد؛

دروازه‌بان؛ علیرضا بیرانوند

هرچند از گوشه و کنار شنیده می‌شود علیرضا بیرانوند سنگربان با تعصب پرسپولیس با درد از ناحیه کمر مواجه است اما یحیی گل محمدی قصد ندارد به شماره یک تیم ملی استراحت بدهد. سرمربی پرسپولیس هنوز اعتماد لازم را به احمد گوهری ندارد که بخواهد به بیرانوند حداقل یک هفته استراحت داده و از گلر دوم تیمش در بازی با تیم پایین جدولی ملوان استفاده کند.

دفاع وسط؛ همان زوج همیشگی

۳ گل خورده در ۹ بازی خط دفاع پرسپولیس را مطمئن تر از همیشه جلوه می‌دهد. هر چند در ۳ بازی نخست فرشاد فرجی در کنار گولسیانی ایستاد و تیمش نیز ۳ کلین شیت داشت اما مدافع مورد علاقه یحیی گل محمدی اسمش مرتضی پورعلی گنجی است. این مدافع ملی پوش در دیدار حساس با مس رفسنجان با فداکاری در دقایق واپسین جلوی یک گل حتمی را گرفت و با سپر کردن خودش مقابل شوت بازیکن حریف دروازه پرسپولیس را نجات داد. سرمربی پرسپولیس به این زوج ایرانی – گرجی دست نخواهد زد.

مدافع راست؛ دانیال اسماعیلی فر

دانیال اسماعیلی فر هنوز هم با ۳ پاس گل، بهترین پاسور تیمش محسوب می‌شود اما مدتی می‌شود این مدافع راست انرژیک و ساروی از آن شرایط خوب خود فاصله گرفته است. دلیل آن را شاید بتوان در نادیده گرفته شدن توسط سرمربی جدید تیم ملی دانست که اعتماد و اعتقاد بیشتری به رامین رضاییان و صادق محرمی یا حتی صالح حردانی دارد. با این وجود اسماعیلی فر یکی از مهره‌های کلیدی یحیی گل محمدی در انزلی است.

مدافع چپ؛ وحید امیری

وحید امیری به توصیه کارلوس کی روش باید در ترکیب تیمش بازی کند تا شانس خود برای سفر به جام جهانی را افزایش دهد. هر چند امیری شانس آورد مقابل مس رفسنجان اخراج نشد و تیمش را ۱۰ نفره نکرد اما ظاهرا یحیی گل محمدی هم دوست دارد به او کمک کند. وحید امیری در انزلی فیکس است و به احتمال زیاد علی نعمتی باید روی نیمکت بنشیند.

هافبک دفاعی؛ کاپیتان کمال + سینا اسدبیگی

زوج دفاعی خط میانی پرسپولیس در دیدار با مس رفسنجان بار دیگر قرار است در دیدار با ملوان انزلی به میدان بروند. کمال کامیابی نیا این بار هم به عنوان کاپیتان قرار است بازوبند بسته و کمربند خط میانی تیمش را محکم کند. در کنار شماره ۱۱ یم جوان با انگیزه به نام سینا اسدبیگی بازی خواهد کرد. یحیی گل محمدی به این بازیکن جوان هم اعتماد فراوانی دارد.

هافبک تهاجمی؛ سروش رفیعی

گرچه سروش رفیعی نسبت به دوران طلایی فصل گذشته کمی افت کرده و هنوز نتوانسته در دادن پاس گل خوش بدرخشد اما باز هم سروش رفیعی است. یحیی گل محمدی به شماره ۷ تیمش اعتقاد و باور دارد و باز هم قرار است سروش رفیعی‌هافبک تهاجمی و بازیساز پرسپولیس در انزلی باشد. این‌هافبک تکنیکی اگر روزش باشد می‌تواند در انزلی ستاره تیمش باشد و …

وینگر راست؛ سعید صادقی

بهترین پاسور لیگ بیست و یکم نیز هنوز با آن ستاره رؤیایی فصل گذشته گل گهر سیرجان فاصله دارد اما بمب نقل و انتقالات تابستانی هنوز یک جای فیکس در تیم یحیی گل محمدی دارد. شاید پست مورد علاقه سعید صادقی وینگر چپ باشد اما در فصل جاری، سرمربی پرسپولیس از او به یک دلیل خاص در سمت راست خط میانی استفاده می‌کند.

وینگر چپ؛ مهدی ترابی

دلیل اینکه سعید صادقی نمی‌تواند در پست مورد علاقه‌اش بازی کند به تمایل مهدی ترابی برای بازی در سمت چپ برمی‌گردد. ستاره محبوب یحیی گل محمدی با وجود افت محسوس اما هنوز مهره کلیدی و مورد علاقه سرمربی پرسپولیس است. شماره ۹ پرسپولیس هنوز در فصل جاری نتوانسته است آن مهدی ترابی همیشگی باشد و شاید این بار در انزلی او بتواند با یک گل یا پاس گل زیبا دوباره به اوج برگردد.

مهاجم نوک؛ یورگن لوکادیا

تمام امیدهای پرسپولیس و هوادارانش در انزلی برای گلزنی به ساق پای یورگن لوکادیاست. مهاجم هلندی پرسپولیس، در حال حاضر با ۵ گل زده بهترین گلزن تیمش و پشت سر محمد عباس زاده در رده دوم جدول گلزنان لیگ برتر ایستاده است. لوکادیا انگیزه فراوانی دارد که با باز کردن دروازه ملوان در انزلی بار دیگر صدر جدول گلزنان را از محمد عباس زاده پس بگیرد.

نکته؛ یک قانون نانوشته در فوتبال وجود دارد که می‌گوید: «به ترکیب تیم برنده دست نباید زد!»‌ حالا به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی نیز تصمیم گرفته است به ترکیب تیم برنده‌اش در دیدار با مس رفسنجان دست نزند. او قصد دارد با همان بازیکنانی به مصاف ملوان انزلی برود که در بازی قبلی مقابل مس رفسنجان به میدان رفت.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی