جزئیات دریافت وام یارانه نقدی ۱۴۰۱ / وام یارانه فوری دولت به چه کسانی پرداخت می‌شود؟

به گزارش ساناپرس؛ جزئیات دریافت وام یارانه نقدی ۱۴۰۱ همچنین نحوه ثبت نام در این طرح مشخص شد.

وام خودرو

وام یارانه ویژه سرپرستان خانواری که یارانه نقدی دریافت می‌کنند می‌باشد و در حال حاضر فقط در شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران پرداخت می‌شود.

کلیه افرادی که یارانه دریافت می‌نمایند می‌توانند از این وام استفاده کنند اما اولویت پرداخت با این افراد می‌باشد:کارگشایی، ودیعه، مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی، تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانش آموزان و دانشجویان.

بر اساس آنچه در مقاله خواندیم وام یارانه ۱۰ میلیون تومانی در حال حاضر فقط در استان تهران و در شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت می‌شود. به زودی این وام در تمام شهرهای ایران پرداخت خواهد شد.

افرادی که مایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیونی طرح صبا هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. اگر افراد مایل به دریافت مبلغ ۶۰ میلیون تومان از طریق این طرح باشند، باید دو ضامن رسمی و معتبر معرفی کنند.

بالاتر از این مبلغ نیاز به سند ملکی به نام فرد دارد. ضمنا سند خانه مورد نظر برای ارائه به بانک نباید در رهن جای دیگری باشد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط ۶۰ ماه اعلام شده است. سود این تسهیلات به ۲۴ درصد می‌رسد.

اخباراقتصاد
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی