حمایت کریم باقری از موضع گیری تند علی دایی + عکس

به گزارش ساناپرس؛ روز گذشته علی دایی اسطوره فوتبال ایران با انتشار مطلب تندی در صفحه شخصی اش به حوادث اخیر دانشگاه شریف و مدرسه دخترانه اردبیل واکنش نشان داد.

او در پیامی نوشت:

سکوت ناشی از هتک حرمت به دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که پایه های علمی و معرفتی خود را در این نهاد پرورش داده ام امروز منجر به برخورد با دانش آموزان در یکی از مدارس در زادگاهم گردیده، سکوتی که تاوان مرگ دارد و هر روز داغی دیگر بر دل جای جای ایرانم می نشاند که حکم خیانت به انسانیت و میهنم را دارد.

من عضو هیچ گروهی نیستم، من جز کوچکی از این مردم شریف هستم که دغدغه‌هایشان دغدغه من است.

انتشار این مطلب تند از سوی علی دایی باعث شد تا بازیکنان زیادی با بازنشر این پست از شهریار فوتبال ایران حمایت کنند.

حمایت کریم باقری از موضع گیری تند علی داییدر همین رابطه کریم باقری مربی پرسپولیس با انتشار تصویری قدیمی از خودش و همبازی اش از او و موضع گیری تندش حمایت کرده است.

بازیکن قدیمی پرسپولیس در حمایت از علی دایی نوشته است:  آذربایجان باشین ساغ اولسون.

حمایت کریم باقری از علی کریمی: او نه خائن است نه وطن فروش،بلکه یک میهن پرست با شرف است

کریم باقری مربی تیم پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام به صحبت های حسن عباسی علیه علی کریمی، سردار آزمون و سایر فوتبالیست ها واکنش نشان داد.

کریم باقری مربی تیم پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام به صحبت های حسن عباسی علیه علی کریمی، سردار آزمون و سایر فوتبالیست ها واکنش نشان داد.

کریم باقری ضمن حمایت از همبازی پیشین خود در تیم ملی ایران خطاب به حسن عباسی نوشت: علی کریمی نه خائن است نه وطن فروش، بلکه یک میهن پرست با شرف است. قابل توجه مردک پاچه‌خوار که می خواست کاخ سفید را حسینیه کند. تو با این ادبیات سخیف به هر قشری از جامعه توهین کرده و می کنی کسی هم نیست جلوی تورو بگیره و هر روز گستاخ تر از دیروز پیش می روی.

اخبارورزش
کریم باقری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی