پرونده تیم ملی بسته شد/ کی روش درویش و آجرلو را فراخواند!!

به گزارش ساناپرس؛ نخستین دور تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در حالی با بازیکنان داخلی پیگیری شد که ۱۶ بازیکن از سوی کارلوس کی روش به این اردو دعوت شدند.سرمربی تیم ملی ایران در حالی بازیکنان منتخب خود را از دل بازی‌های لیگ برتر ایران انتخاب کرد که به اندازه همین تعداد نفرات، بازیکن لژیونر انتخاب کرده است. کی روش حالا با ۳۲ بازیکن برای موفقیت در جام جهانی ۲۰۲۲ قدم بر می‌دارد اما بر هیچکس پوشیده نیست او چاره‌ای جز انتخاب ۲۶ بازیکن نهایی برای سفر به قطر ندارد.

سرمربی تیم ملی ایران تصمیم قطعی خود مبنی بر انتخاب ۱۵ بازیکن لژیونر را گرفته است تا تنها یک نفر از بین آنها در شک و تردید برای حضور در تورنمنت ملی فوتبال دنیا باشد.

کی روش در حالی برای انتخاب بازیکنان بر آمده از باشگاه‌های داخلی برنامه‌ریزی هفتگی تنظیم کرده است که طبق قوانین فیفا می‌تواند ۲۶ بازیکن را با خود به قطر ببرد. بنابراین با توجه به انتخاب قطعی ۱۵ بازیکن داخلی، تنها ۱۱ نفر می‌توانند به این جمع از بین داخلی‌ها اضافه شوند.

بدون شک یکی از مؤلفه‌های مرد پرتغالی که در رأس امور فنی قرار گرفته غیر قابل پیش بینی بودن اوست اما بعید است این مربی در سه برنامه مینی کمپ پیش روی بازیکنان داخلی فرصت به تازه وارد بدهد.

کی روش در بین دروازه‌بان‌های داخلی علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند و سیدحسین حسینی را دعوت کرده است اما با حضور امیر عابدزاده به عنوان تنها گلر لژیونر چاره‌ای جز خط زدن یکی از سنگربان‌های داخلی ندارد.

اقدامی مشابه با آنچه در خط دفاعی با آن روبرو است. محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده و صادق محرمی گزینه‌های قطعی برای حضور در دفاع هستند تا او در بین داخلی‌ها مجبور به خط زدن چند نفر شود.

بازگشت کی روش حضور دوباره احسان حاج صفی و امید ابراهیمی را در خط میانی به همراه داشته است تا بازیکنانی همچون مهدی مهدی پور کار سختی برای ماندن در لیست نهایی او داشته باشند.

خط حمله او نیز با وجود مصدومیت سردار آزمون با گزینه‌های لژیونر همچون مهدی طارمی، علی قلی زاده و کریم انصاری فرد مجهز است تا احتمال اینکه مهاجمی همچون مهدی قایدی را بار دیگر در لیست کی روش ببینیم کمتر از همیشه باشد.

حال باید دید تیم داخلی کی روش چطور با لژیونرها گزینش می‌شوند تا بتوانند رؤیای صعود از مرحله گروهی جام جهانی را برای هواداران فوتبال ملی در کشور رقم بزنند.

اخبارورزش
پربازدیدکی روش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی