آخرین اخبار نقل و انتقالات نیم فصل تا 23 مهر/ آجرلو شبانه یک بمب را ترکاند/ یحیی به فکر ظاهرش بود!

فصل نقل و انتقالات برای استقلال با برخی اتفاقات عجیب همراه بود و مدیران نقل و انتقالات این تیم در بین خریدهای تابستانی شان نام چند بازیکن جوان را هم قرار دادند که شاخص ترین آنها دو هافبک از تیم صنعت نفت آبادان بودند. بازیکنان جوانی که از آنها به عنوان پدیده‌های جدید فوتبال ایران یاد می‌شد، اما هنوز مورد استفاده قرار نگرفته‌اند.

در بین اولین خریدهای تابستانی استقلال نام دو بازیکن جوان از صنعت به چشم می‌خورد. امید حامدی فر و محمد حسین زواری هافبک‌های میانی بودند که از آبادان به تهران کوچ کردند تا رویاهای خود را در تیم بزرگ استقلال دنبال کنند.

امروز که تقریباً یک سوم از فصل سپری شده است، این دو بازیکن حتی برای یک دقیقه تجربه حضور در دیدارهای رسمی استقلال را پیدا نکرده‌اند و مشخص نیست در ادامه فصل هم این فرصت برای آنها پدید آید یا خیر.

به این دو نفر می‌توان نفر سومی را هم اضافه کرد تا سومین ضلع مثلث جوانان ناکام در استقلال شکل بگیرد. امیرعلی صادقی که دومین فصل حضورش در استقلال را سپری می‌کند و در دیدارهای تدارکاتی این تیم توانست توانایی‌هایش را با زدن گل‌های زیاد به اثبات برساند، در این فصل به جز ۲ بار آن هم به عنوان بازیکن جانشین، دیگر مورد استفاده قرار نگرفت.

امیرعلی صادقی تنها در ۲۸ دقیقه پایانی هفته اول مقابل سپاهان و ۱۸ دقیقه پایانی بازی مقابل ملوان در هفته چهارم به میدان رفته است تا در ۹ هفته ابتدایی چیزی در حدود تنها یک نیمه (۴۶ دقیقه) برای آبی پوشان در دیدارهای رسمی حضور داشته باشد.

اخبارورزش
پربازدیدیحیی گل محمدی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی