فرانچسکو توتی آبروی همسرش را برد / تصویر لو رفته جنجالی از همسرش!

به گزارش ساناپرس، فرانچسکو توتی اسطوره فوتبال ایتالیا و تیم رم کیف‌های دستی همسر سابقش ایلاری بلاسی را گروگان گرفته، چرا که طبق ادعای خودش همسرش از پس دادن ساعت‌های «رولکس» او خودداری کرده است.

اسطوره ۴۶ ساله فوتبال که ماه جولای گذشته از همسر ۴۱ ساله‌اش ایلاری بلاسی که مدل ایتالیایی و مجری تلویزیون است، جدا شد هنوز با این زن درگیر است. توتی فاش کرد که رابطه‌شان زمانی بدتر و بدتر شد که به ایلاری نیاز داشت و او پیشش نبود. توتی اعتراف کرد که بعد از بازنشستگی در سال ۲۰۱۷ و از دست دادن پدرش در سال ۲۰۲۰ به خاطر کرونا، ایلاری کنارش نبوده است.

توتی پس از آن خودش درگیر ویروس کرونا شد و در همان حال شایعاتی بابت خیانت همسرش ایلاری شنیده شد. خبرهایی که بعدها در مصاحبه‌ای جنجالی فرانچسکو آن را تأیید کرد.

با این حال، هنوز ارتباط تیر و تار فرانچسکو و ایلاری ادامه دارد و او در توضیح گرو کشیدن کیف‌ها به نشریه «کوریره دلاسرا» گفت: «من باید چه‌کار می‌کردم؟ من کیف‌ها را پنهان کردم به امید مبادله.» منبع نزدیک به توتی هم فاش کرد که تنها کاری که ایلاری برای ختم کردن این قائله باید انجام دهد، بازگرداندن ساعت‌هاست.

ایلاری از قاضی درخواست کرده که دستور بازگرداندن کیف‌های دستی ارزشمندش را بدهد، در حالی که خودش با عکس گرفتن در مقابل یک فروشگاه رولکس به نوعی توتی را مسخره کرده است.

این زوج سال ۲۰۰۲ با یکدیگر آشنا شدند و ۳ سال بعد ازدواج کردند که از این ازدواج ۳ فرزند به نام‌های کریستین ۱۷ ساله، شانل ۱۵ ساله و ایزابل ۶ ساله دارند.

فرانچسکو توتی هم‌اکنون با شریک جدیدش نومی بوکی ۳۴ ساله در رابطه است و این شایعه که او ابتدا به ایلاری خیانت کرده را رد کرده است. همچنین فاش کرد که با چک کردن تلفن ایلاری متوجه شده که به او با مردهای دیگری خیانت شده. توتی در این باره گفته بود: «این درست نیست که من اولین نفری بودم که خیانت کردم. گفتم قرار نیست حرف بزنم و حرف هم نزدم، اما در چند هفته اخیر دروغ‌های زیادی خوانده‌ام. برخی از آن‌ها حتی فرزندان من را به دردسر انداخته‌اند. من هرگز در ۲۰ سال اخیر چنین کاری انجام نداده بودم و او هم هرگز چنین کاری نکرده بود. اما وقتی برخی از افراد که به آن‌ها اعتماد دارم به من هشدار دادند، شک کردم. به تلفن همراهش نگاهی انداختم و دیدم که شخص سومی هم وجود دارد. این شواهد از خیانت بود که من را به سمت افسردگی برد. دیگر نمی‌توانستم وانمود کنم که هیچ اتفاقی نمی‌افتد، اما آن شخص دیگر من نبودم و شخص دیگری شده بودم.»

حالا بعد از ۲ دهه زندگی، رابطه فرانچسکو توتی و ایلاری بلاسی با ۳ فرزند به پایان رسیده، اما حواشی آن همچنان ادامه دارد و اسطوره جالوروسی در تلاش است تا رفتارهای همسر سابقش را تلافی کند، حتی اگر با گرو کشیدن کیف دستی باشد!

اخبارورزش
پربازدیدتوتی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی