ساپینتو به سیم آخر زد/ سرمربی استقلال به داوران حمله ور شد!

به گزارش ساناپرس، در شرایطی که وارد روز برگزاری دیدار استقلال و ذوب آهن شده ایم، رسانه رسمی باشگاه استقلال اقدام به انتشار متن صحبت های سرمربی این تیم کرد.

به دلیل زمان پرواز به اصفهان، نشست خبری پیش از بازی آبی‌ها برگزار نشد.

البته که به دلیل محرومیت ساپینتو و حتی در صورت پرواز به موقع آبی ها، سرمربی پرتغالی نمی توانست در کنفرانس مطبوعاتی حضور یابد و تنها گفته های او منتشر شد.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در آستانه دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان، گفت: مصاف با ذوب‌آهن، مسابقه مهمی برای ما است. ذوب‌آهن تیم خوبی است که تا به حال شکستی در لیگ نداشته اما برای کسب ۳ امتیاز، پیروزی و رسیدن به صدر جدول به میدان می‌رویم.

سرمربی استقلال افزود: انتظاری که از داوران مسابقه با ذوب‌آهن دارم، این است که اشتباه اثرگذار نداشته باشند و عدالت را برای هر دو تیم اجرا کنند. از ابتدای این فصل، استقلال امتیازات زیادی به خاطر اشتباهات داوری از دست داده که کارشناسان و تصاویر تلویزیونی هم این موضوع را تایید کرده‌اند. ما برای پیروز شدن تلاش می‌کنیم و‌ نمی‌خواهیم به خاطر این اشتباهات، امتیاز از دست بدهیم. این امتیازات تعیین کننده قهرمانی است.

ساپینتو اضافه کرد: اگر امتیازاتی که به خاطر اشتباهات داوری از استقلال کم شده، نبود؛ الان با اختلاف صدرنشین بودیم. بابت همین اشتباهات در بازی‌های قبلی مجازات شدیم و اصلا دلیل آن را نمی‌خواهم بدانم، فقط می‌خواهم این مسایل تکرار نشود و تنها عدالت را برای همه خواستاریم.

او در پایان خاطرنشان کرد: همان طور که قبلا هم گفتم، در جلسه کمیته انضباطی حضور یافتم و در پایان هم دلیل کارت قرمز در بازی با گل گهر مشخص نشد و خود اعضای کمیته انضباطی هم دلیلی برای آن پیدا نکردند. توقعم این است که به واسطه سن و سال، سوابق و جایگاهم احترام لازم را دریافت کنم. فقط می‌خواهم در حق استقلال و همه تیم‌ها عدالت برقرار شود.

اخبارورزش
پربازدیدساپینتو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی