چراغ سبز طارمی این بار به آرسنال / بمب ایرانی سر از انگلیس درآورد!

به گزارش ساناپرس، ستاره تیم ملی کشورمان برای انتقال به آرسنال باید شرط سختی را قبول کند. مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان از هفته گذشته زیر رادار باشگاه آرسنال قرار دارد و نشریات انگلیسی هر روز خبری جدید در این زمینه منتشر می کنند.

درخشش بی نظیر مهدی طارمی با پورتو باعث شده تا از تابستان گذشته باشگاه های بزرگی مثل چلسی این ستاره ملی پوش ایرانی را زیرنظر داشته باشند.

آرسنال صدرنشین لیگ جزیره جدیدترین و اصلی ترین مشتریا طارمی به شمار می آید اما ستاره ایرانی طبق گزارش نشریه «آس» اسپانیا شرط سختی پیش رو دارد تا بتواند پیراهن توپچی های لندن را بپوشد.

طارمی در شرایط کنونی شماره یک پورتو به شمار می آید و درخشش بی نظیر در لیگ پرتغال دارد. ستاره ایرانی ماه گذشته به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ این کشور انتخاب شد.

نشریه مادریدی در این زمینه نوشت: میکل آرتتا برنامه جذب طارمی را دارد تا این بازیکن ایرانی به عنوان شماره 2 تیمش و جایگزین روزهای خستگی و مصدومیت ژسوس برزیلی باشد.

طبق گزارش رسانه اسپانیایی طارمی برای انتقال به آرسنال باید بپذیرد تا جایگاه شماره یکی خود در پورتو را از دست داد و در لندن به مرد شماره دو توپچی ها تبدیل شود.

اخبارورزش
پربازدیدطارمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی