انقلاب در استقلال / ساپینتو 8 غول را کنار گذاشت/ واکنش آجرلو چیست؟

به گزارش ساناپرس، برای دیدار با ذوب آهن، ریکاردو ساپینتو روی نام هشت بازیکن تیمش خط قرمز کشید.

کاروان استقلال پنج شنبه شب با پروازی راهی اصفهان شد تا عصر امروز در یکی از مسابقات حساس هفته نهم لیگ برتر، به مصاف ذوب آهن برود. دیداری که می تواند منجر به صدرنشینی آبی پوشان در پایان دیدارهای امروز شود.

استقلالی ها برای دیدار با شاگردان تارتار، هشت بازیکن خود را در اختیار ندارند. بازیکنانی که با تصمیم ساپینتو با تیم به اصفهان نرفتند و البته مصدومانی نیز در این جمع دیده می شود.

عزیزبک آمانوف که از ابتدای فصل مورد غضب ساپینتو قرار گرفته بود و در این فصل تنها در دیدار با گل گهر برای لحظاتی به میدان رفته، برای بازی با ذوب آهن نیز جایی در فهرست تیم ندارد.

سیاوش یزدانی نیز به دلایل انضباطی در کنار تیم نیست. پس از استوری جنجالی که او ظهر دیروز منتشر کرد، توسط سرمربی پرتغالی اخراج شده تا کمیته انضباطی باشگاه، تکلیف او را مشخص کند.

امید حامدی‌فر نیز که تاکنون یک دقیقه هم برای تیم به میدان نرفته، به همراه امیرعلی صادقی و سینا سعیدی‌فر از فهرست تیم کنار گذاشته شده اند.

سجاد شهباززاده دیگر نام مهمی است که در بازی با ذوب آهن غایب است. بازیکنی که با امید زیادی از سپاهان به استقلال آمد ولی تاکنون موفق به گلزنی نشده است.

آرمان رمضانی و محمدحسین زواری نیز به دلیل آسیب دیدگی، استقلال را در دیدار با ذوب آهن همراهی نمی کنند.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی