بمب پرسپولیس ساز جدایی سر داد/ ساپینتو دانه پاشید!

به گزارش ساناپرس، در هفته نهم لیگ برتر ایران پرسپولیس در ورزشگاه ازادی تهران موفق شد تا بعد از دو هفته ناکامی مس رفسنجان را شکست بدهد و بار دیگر به صدر جدول برود.

پرسپولیس در این دیدار با علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و یورگن لوکادیا به میدان رفت.

پرسپولیس که نسبت به دیدارهای گذشته تغییراتی را در ترکیبش داشت از همان ابتدا برای رسیدن به گل تلاش کرد و نبض بازی را در اختیار داشت. وحید امیری بازیکن تاثیرگذار سرخپوشان بعد از ماهها از ابتدا در ترکیب ابتدایی این تیم قرار گرفت و جزو مهره های کارراه انداز گل محمدی در این دیدار بود.

در دقیقه ۱۸ توپ ارسالی سرخپوشان درون محوطه جریمه با دست رامتین سلیمانزاده برخورد کرد تا کوپال ناظمی اعلام ضربه پنالتی کرد و لوکادیا این توپ را به گل نخست پرسپولیس تبدیل کرد.

بعد از این گل مسی ها کمی به سمت دروازه پرسپولیس متمایل شدند تا بتوانند گل خورده را جبران کنند اما اشتباهات فردی آنها در نزدیکی های محوطه جریمه فرصت جبران گل را از آنها گرفت تا نیمه اول با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان برسد.

در نیمه دوم این دیدار بعد از تعویض های هجومی مس رفسنجان بهترین موقیعت برای شاگردان ربیعی در دقیقه ۷۷ به وجود آمد که حرکت ترکیب بازیکنان این تیم با یک ضربه خطرناک همراه شد که از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

در دقایق پایانی این بازی شیخ دیاباته برای اولین بار در ترکیب سرخ ها قرار گرفت اما در فرصت کوتاه موفق به تاثیرگذاری چندانی نشد تا در نهایت سرخ ها با همان نتیجه یک بر صفر موفق به شکست مس شوند و با توجه به شکست گل گهر در بازی خانگی برابر نساجی با ۱۸ امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرند.

اخبارورزش
پربازدیدیحیی گل محمدی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی