افشاگری عجیب از لیگ برتر/ علت ضعف پرسپولیس لو رفت

به گزارش ساناپرس، پایان رافت در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان که با برتری سرخ‌پوشان تهرانی به پایان رسید صحبت کرده است.

پایان رافت به فارس گفت:پرسپولیس نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و توپ و میدان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار داشت. فشار زیادی که به دفاع مس وارد شد باعث شد تا یک پنالتی به دست بیاید، اما شرایط بازی به گونه‌ای بود که پرسپولیس در همان نیمه اول می‌توانست دو گل بزند، اما نمی‌دانم به چه علت بازیکنان در دادن پاس ناهماهنگ بودند. در کل در نیمه اول پرسپولیس وضعیت خوبی داشت، اما مس رفسنجان هم تیم خوبی است که از خط دروازه تا خط حمله بازیکنان خیلی خوبی در این تیم بازی می‌کنند.

وی افزود:

با وجود موقعیت‌هایی که هر دو تیم داشتند، فراز و نشیب در این بازی زیاد نبود. مسی‌ها باید بدانند که اگر تیمی این گونه مقابل پرسپولیس بازی کند، محکوم به شکست خواهد بود. بازی در ورزشگاه آزادی و به خاطر حضور بازیکنان با کیفیت در پرسپولیس باعث می‌شود تا تیم‌ها در این ورزشگاه حرفی برای گفتن نداشته باشند. با این همه 3 امتیاز این بازی مهم بود که خوشبختانه به دست آمد، اما برایم عجیب بود که چرا هم بازیکنان پرسپولیس و هم بازیکنان مس در دادن پاس مشکل داشتند و قطع توپ‌های زیادی در زمین اتفاق افتاد. فکر می‌کنم چون هوادار در ورزشگاه نبود کیفیت زیادی در بازی شاهد نبودیم و چنگی به دل نزد.

این پیشکسوت پرسپولیسی تصریح کرد:

به دلیل شرایط موجود کیفیت بازی‌ها بسیار پایین آمده و قرار است بعد از دو هفته باز هم بازی‌های لیگ تعطیل شود. دوباره تیم‌ها باید بدنسازی کنند و این موضوع کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای بازیکنان سخت خواهد کرد تا اینجای لیگ به جز سپاهان و تراکتور تیمی نتوانسته پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اذیت کند و از دو بازی باقیمانده تا قبل از تعطیلی لیگ پرسپولیس باید 6 امتیاز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از ملوان و مس بگیرد تا با صدرنشینی به استقبال جام جهانی برویم.

رافت در پاسخ به این سوال که در سه بازی اخیر پرسپولیس شادابی کافی از بازیکنان این تیم ندیدیم و به نظر شما علت آن چیست، گفت:

مسائل روحی و روانی در این موضوع تأثیر گذار است. بازیکنان هر هفته تمرینات سنگینی انجام می‌دهند اما کیفیت بازی‌ها پایین آمده، هواداران فوتبال در پای تلویزیون مسابقات اروپایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌بینند و کیفیت بالای آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مشاهده می‌کنند. در این شرایط چه بازیکن و چه تماشاگر از فوتبال لذت نمی‌برد. شاید اگر در بازی‌های ما هم تماشاگران حاضر باشند، کیفیت بازی‌های لیگ بالاتر برود.

وی ادامه داد:

امسال لیگ ما فراز و نشیب‌های زیادی داشته، هر چند که همه می‌دانند که فوتبال ما آماتور است و زیرساخت‌های ضعیفی دارد، اما برای یک لیگ پویا باید بنگاه‌‌های اقتصادی قوی داشته باشیم تا باشگاه‌ها بتوانند درآمدزایی کنند، اما در وضعیت فعلی باشگاه‌های ما دولتی و نیمه خصوصی هستند. قبلا فوتبال ما دوقطبی بود اما الان با حضور تیم‌هایی مثل سپاهان، فولاد و گل گهر پنج قطبی شده است. این تیم‌ها مدعی قهرمانی‌اند و سایر تیم‌ها برای نیفتادن تلاش می‌کنند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد:

فوتبال ما مثل سریال‌های تکراری شده و چیز جدیدی به آن اضافه نمی‌شود. ما مشکلات زیادی در زمینه زیرساخت‌ها داریم و حتی به دلیل مشکلات استادیوم‌ها هنوز نتوانستیم VAR را به فوتبالمان بیاوریم، اما کشوری مثل قطر می‌خواهد جام جهانی برگزار کند. فوتبال برای کره جنوبی، ژاپن، چین، قطر، امارات و… است که هزینه زیادی می‌کنند و برنامه‌ریزی دارند، اما در فوتبال ما همه چیز مقطعی است و در رده باشگاهی که هیچ، حتی در رده ملی هم حرفی برای گفتن نداریم. با این شرایط آینده درخشانی برای فوتبالمان نمی‌بینم.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی