تصمیم جدید آموزش و پرورش برای بازنشستگان و معلمان خرید خدمات

به گزارش ساناپرس؛ حسین محمدزاده، رئیس اداره روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان رضوی گفت: امسال نسبت به سال تحصیلی گذشته در خراسان رضوی و شهر مشهد با افزایش حضور دانش آموزان در مدارس مواجه هستیم واین امر بخاطر حضوری شدن مدارس بعد از دوسال کرونا می‌باشد.

او افزود: در دوران کرونا برخی از خانواده‌ها از حضور بچه‌های خود در مدارس خود داری کرده بودند واز طرفی در سال تحصیلی جدید ۲۰۰ هزار دانش آموز تازه وارد به مدارس استان داریم.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان رضوی ادامه داد: در سال گذشته در سطح مدارس خراسان رضوی تعداد دانش آموزان یک میلیون و سیصد هزار نفر بود در حالیکه در سال تحصیلی ۱۴۰۱ این تعداد به یک میلیون و پانصدهزار نفر افزایش یافته است.

او اظهار کرد: با تدابیر و برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته، قرار است از بین فرهنگیان بازنشسته و نیرو‌های خرید خدمات کمبود معلم در سطح مدارس برطرف شود.

محمدزاده تصریح کرد: در حال حاضر بیشتر مدارس در سطح استان خراسان رضوی دارای معلم هستند، حتی در مناطق محروم بخصوص شهرستان خواف کمبودی در بحث معلم وجود ندارد.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان رضوی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید تعداد ۲۴ هزار نفر از دانش آموز اتباع خارجی بخصوص افاغنه در سطح مدارس استان خراسان رضوی و شهر مشهد ثبت نام کردند.

او فزود: تمامی افراد متقاضی جهت تدریس بصورت خرید خدماتی در سطح مدارس خراسان رضوی و شهر مشهد می‌توانند تا روز جمعه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ با مراجعه به سایت اداره آموزش و پرورش خراسان رضوی نسبت به تکمیل فرم گزینش اقدام نمایند٬ تا در هفته آینده جهت تدریس به مدارس معرفی شوند./

اخبارجامعه
معلمان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی