بالاخره سرنوشت فوق ستاره ایرانی لو رفت / اروپایی ها مبلغ قرارداد را مشخص کردند

به گزارش ساناپرس؛ بالاخره سرنوشت فوق ستاره ایرانی لو رفت / اروپایی ها مبلغ قرارداد را مشخص کردند در چارچوب دیدارهای هفته چهارم فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان اروپا در گروه B، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در ترکیب خود داشت از ساعت ۲۲:۳۰ دیشب در ورزشگاه بای‌آرنا به مصاف بایر لورکوزن و یاران سردار آزمون رفت که در نهایت به برتری ۳ بر صفر رسید.

مهدی طارمی پس از اینکه در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یک مسابقه را به دلیل محرومیت از دست داد و در دو دیدار مقابل اتلتیکو مادرید و بایر لورکوزن به میدان رفته بود، دیشب هم در دیدار برابر یاران آزمون در ترکیب پورتو قرار گرفت و دو گل از روی نقطه پنالتی زد.

ستاره ایرانی پورتو که هفته گذشته در دیدار رفت مقابل بایر لورکوزن، بیشترین نقش را در کسب پیروزی دو بر صفر پورتو داشت و پاس هر دو گل تیمش را داده بود، دیشب هم نمایش درخشانی در ورزشگاه بایر آرنا داشت.

مدیران باشگاه پورتو امیدوارند با تداوم درخشش مهدی طارمی به ویژه در جام جهانی قطر، ستاره ایرانی خود را به مبلغ بالایی به فروش برسانند. در حال حاضر آرسنال و میلان مشتریان طارمی هستند اما بعید نیست باشگاه مطرح و پولدار دیگری نیز به این دو اضافه شوند.

اخبارورزش
پربازدیدمهدی طارمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی