اولین واکنش ساپینتو به پیری زودرس یحیی گل محمدی / یحیی 20 سال پیر شد

به گزارش ساناپرس، ریکاردو ساپینتو در مورد دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان، اظهار داشت: مصاف با ذوب‌آهن، مسابقه مهمی برای ما است. ذوب‌آهن تیم خوبی است که تا به حال شکستی در لیگ نداشته اما برای کسب ۳ امتیاز، پیروزی و رسیدن به صدر جدول به میدان می‌رویم.

ساپینتو تاکنون به ظاهر جدید یحیی گل محمدی واکنشی نشان نداده است.

سرمربی استقلال افزود: انتظاری که از داوران مسابقه با ذوب‌آهن دارم، این است که اشتباه اثرگذار نداشته باشند و عدالت را برای هر دو تیم اجرا کنند. از ابتدای این فصل، استقلال امتیازات زیادی به خاطر اشتباهات داوری از دست داده که کارشناسان و تصاویر تلویزیونی هم این موضوع را تایید کرده‌اند. ما برای پیروز شدن تلاش می‌کنیم و نمی‌خواهیم به خاطر این اشتباهات، امتیاز از دست بدهیم. این امتیازات تعیین کننده قهرمانی است.

ساپینتو تصریح کرد: اگر امتیازاتی که به خاطر اشتباهات داوری از استقلال کم شده نبود، الان با اختلاف صدرنشین بودیم. بابت همین اشتباهات در بازی‌های قبلی مجازات شدیم و اصلا دلیل آن را نمی‌خواهم بدانم. فقط می‌خواهم این مسائل تکرار نشوند و تنها عدالت را برای همه خواستاریم. همان طور که قبلا هم گفتم، در جلسه کمیته انضباطی حضور یافتم و در پایان هم دلیل کارت قرمز در بازی با گل گهر مشخص نشد. خود اعضای کمیته انضباطی هم دلیلی برای آن پیدا نکردند. توقعم این است که به واسطه سن و سال، سوابق و جایگاهم، احترام لازم را دریافت کنم. فقط می‌خواهم در حق استقلال و همه تیم‌ها عدالت برقرار شود.

اخبارورزش
پربازدیدساپینتو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی