معرفی بهترین تلویزیون ال جی نانو 2022 مدل NANO95

تلویزیون ال جی NANO95

در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و … دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون در بانه تاثیر گذار است.اگر قصد خرید تلویزیون نانوسل ال جی دارید و به دنبال محصولی هستید که در سایزهای بزرگ تولید شده باشد و بتواند تمامی نیازهای شما را برآورده کند حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم یکی از تلویزیون‌های نانوسل برند ال جی را برای شما معرفی کنیم که در رنگ مشکی تولید شده است و می‌تواند امکانات و قابلیت‌های خوبی را در اختیار شما قرار دهد. تلویزیون نانوسل ال جی NANO95 از پنل ips پشتیبانی می‌کند و با وجود این پنل تلویزیون ال جی NANO95 زاویه دید گسترده‌ای دارد و می‌تواند تمامی محتواها را با کیفیت بسیار بالا نمایش دهد. شما در هر گوشه ای از خانه خودتان که باشید تصاویر را با کیفیت بسیار بالا مشاهده میکنید. در تلویزیون اسمارت ال جی NANO95 پردازنده آلفا 2020 α9 Gen3 به کار رفته است. این پردازنده کاملاً قدرتمند است و می‌تواند فریم به فریم تصاویر را پردازش کرده و کیفیت آنها را افزایش دهد. تلویزیون هوشمند ال جی NANO95 نه تنها محتوای تصویری بلکه محتوای صوتی را نیز پردازش کرده و کیفیت آنها را بهبود می‌دهد. یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار مهم در تلویزیون نانوسل ال جی NANO95 وجود کیفیت تصویر 8K می‌باشد. با وجود این قابلیت تمامی جزئیات تصاویر بر روی صفحه نمایش کامل قابل مشاهده است. کیفیت تصویر 8K رزولیشن ۴۳۲۰ * ۷۶۸۰ پیکسل دارد و شما می‌توانید محتواها را با بالاترین سطح کیفیت مشاهده کنید. این تلویزیون تمامی جزئیات را نیز برایتان ارائه می‌دهد با وجود زاویه دید گسترده شما می‌توانید از این محصول برای انجام بازی و گیم‌های مختلف استفاده نمایید. برند ال جی تلویزیون هوشمند الجی NANO95 را در دو سایز ۶۵ اینچ و ۷۵ اینچ تولید کرده است. اگر به محتوای 8K دسترسی نداشتید تلویزیون می‌تواند با استفاده از قابلیت هوش مصنوعی و فناوری ارتقا کیفیت تصویر محتواها را در حد کیفیت تصویر 8K ارتقا دهد. میتوانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید.

طراحی تلویزیون اسمارت ال جی NANO95

طراحی و سایز تلویزیون روی قیمت آن تاثیر گذار است. هر چند اینچ تلویزیون بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر میشود. قیمت تلویزیون 85 اینچ نسبت به قیمت تلویزیون 65 اینچ و قیمت تلویزیون 75 اینچ بیشتر است و به همین دلیل بیشتر برای فضاهای بزرگ استفاده میشود. تلویزیون نانوسل ال جی NANO95 در دو سایز ۷۵ اینچ و ۶۵ اینچ توسط برند خوب ال جی تولید و به بازار عرضه شده است. هر دوی این سایزها در دسته صفحه نمایش بزرگ محسوب می‌شوند و این امکان را برای تان فراهم می‌کنند که بتوانید تمامی محتوا را بر روی سایز صفحه نمایش بزرگ مشاهده کنید. تلویزیون نانوسل ال جی NANO95 از نظر ظاهری کاملا شیک و زیبا طراحی شده است و همچون اثر هنری بسیار زیبایی است که می‌تواند ظرافت و زیبایی خانه شما را چند برابر کند. برند ال جی همواره به زیبایی و طراحی محصولات توجه بسیار ویژه ای دارد و برای این کار از طراحان بسیار حرفه ای استفاده می‌کند. قاب اطراف تلویزیون ال جی NANO95 کاملا شیک و زیبا طراحی شده است و حاشیه‌های بسیار باریکی دارد. همچنین این محصول از نمایشگر بسیار باکیفیت پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید ساعت‌ها فیلم‌ها و محتوای مورد علاقه خود را مشاهده کنید. ضخامت بدنه تلویزیون ال جی NANO95 کاملاً نازک است و هیچگونه حواس‌پرتی برایتان ایجاد نمی کند. برای قرار دادن این تلویزیون بر روی میز پایه‌های دو شاخه ای طراحی شده است که در سمت راست و چپ تلویزیون قرار می‌گیرد. همچنین این محصول یک پایه گالری دارد که امکان استفاده از این تلویزیون را با یک استند گالری فراهم می‌کند.

تلویزیون ال جی NANO95

کیفیت تصویر تلویزیون ۸k ال جی NANO95

این تلویزیون جزو بهترین تلویزیون های این شرکت میباشد. اگر شما میخواهید برای خرید تلویزیون کمتر هزینه کنید میتوانید تلویزیون ال جی QNED95 رو انتخاب کنید چون قیمت تلویزیون ال جی QNE95 پایینتر است و کیفیت تصویر و صدای خیلی خوبی را نیز به شما ارائه میدهد. تلویزیون هوشمند ال جی مدل NANO95 می‌تواند رنگ‌ها را به صورت زنده و کاملا با کیفیت نمایش دهد. این تلویزیون در مقایسه با کیفیت تصویر 4K چهار برابر رزولوشن بیشتری دارد و می‌تواند محتواها را با کیفیت تصویر 8K نمایش دهد. با وجود این قابلیت می‌توانید جزئیات تصاویر را مشاهده کنید. تلویزیون هوشمند ال جی NANO95 رزولوشن ۴۳۲۰ * ۷۶۸۰ پیکسل دارد و می‌تواند محتواهای سریع و اکشن را نیز با نرخ رفرش ۶۰ هرتز نمایش دهد. با وجود این قابلیت محتوای سریع و بازی‌ها با کیفیت بسیار خوبی ارائه می‌شود. این تلویزیون از فناوری نانو سل پشتیبانی می‌کند و می‌تواند رنگ‌ها را نیز با کیفیت عالی نمایش دهد. همچنین بر روی صفحه نمایش تلویزیون ال جی ۳۳ میلیون پیکسل وجود دارد که باعث می‌شود شما تصاویر را با جزئیات بسیار بالایی مشاهده کنید. این تلویزیون به پردازنده آلفا ۹ مجهز شده است و می‌تواند تصاویر و محتوا را پردازش کرده و کیفیت آنها را ارتقا دهد.

تلویزیون ال جی NANO95

سیستم صوتی تلویزیون نانوسل ال جی NANO95

تلویزیون اسمارت ال جی NANO95 از کیفیت صوتی خوبی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در خانه شما کیفیت صوتی عالی را نیز ارائه دهد. در این تلویزیون قابلیت‌های صوتی مختلفی به کار رفته است و همین موضوع باعث شده است که این محصول برای خرید تلویزیون گزینه بسیار ایده آلی باشد و تمامی نیازهای صوتی شما را برآورده می‌کند. در این تلویزیون صدای بسیار با کیفیت و کاملا رسا در اختیار شما قرار می‌گیرد. این تلویزیون از ۴۰ وات توان صوتی برخوردار است و به دو بلندگوی دو کاناله مجهز شده است و می‌تواند به طور کلی صدا را با کیفیت بسیار بالا در اختیار شما قرار دهد. یکی از فناوری‌های بسیار مهم بر روی کیفیت صوتی تلویزیون ال جی NANO95 وجود قابلیت Dolby Atmos می‌باشد. با وجود این فناوری صدای دو بعدی کاملا با کیفیت برایتان ارائه می‌شود. این تلویزیون تصاویر را با کیفیت بسیار بالا و صداها را نیز با جزئیات کاملا دقیق پخش میکند.

امکانات و قابلیت‌های هوشمند تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی NANO95

تلویزیون ۸k ال جی NANO95 از ریموت کنترل جادویی پشتیبانی می‌کند و با وجود قابلیت هوش مصنوعی می‌تواند زندگی هوشمندی را برایتان فراهم کند. این تلویزیون از مرورگر وب قدرتمند برخوردار است و دنیای از محتواها را با کیفیت بسیار بالا برایتان ارائه می‌دهد. با وجود دستیار صوتی گوگل و الکسا شما می‌توانید به تلویزیون با استفاده از صدای خودتان دستور دهید. با وجود سیستم عامل Webos دنیایی از امکانات و قابلیت‌های هوشمند در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید مشخصات کامل تلویزیون ۴۰ وات ال جی NANO95 را در فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مشاهده نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران دبی کوچولو در واتساپ در ارتباط باشید.

نکات مهم قبل از خرید تلویزیون از بانه

در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و … دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون تاثیر گذار است. قیمت تلویزیون 2022 به نسبت به قیمت تلویزیون 2021 کمی بیشتر است به این دلیل که در بهترین و جدیدترین تلویزیون های 2022 ما کیفیت تصویر و آپشنهای بیشتر از تلویزیون را شاهد هستیم و همین موضوع روی قیمت آن تاثیر گذار است.

قیمت تلویزیون

قیمت تلویزیون سامسونگ و قیمت تلویزیون ال جی تقریبا در یک راستا قرار دارند ولی قیمت تلویزیون سونی به دلیل سیستم عامل آندروید و اینکه ساخت ژاپن هم هست، کمی نسبت به جدیدترین تلویزیون های ال جی و سامسونگ بالا تر است. برای دریافت لیست قیمت جدیدترین تلویزیون های موجود در بازار میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید و همه مدل ها را آنجا با قیمت و عکس و مشخصات دقیق مشاهده نمایید. قیمت تلویزیون ال ای دی نسبت به تلویزیون های جدیدی که تکنولوژی آنها پیشرفته تر است، کمی مناسبتر است. قیمت تلویزیون QLED و قیمت تلویزیون OLED به دلیل کیفیت تصویر بالاتر قیمت بالاتری هم نسبت به سایر تلویزیون های دارند. قیمت تلویزیون QNED هم که جدیدا وارد بازار شده نسبت به کیفیت تصویری که ارائه میدهد معقول و مناسب است.

انتخاب سایز تلویزیون

سایز هر تلویزیون روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. قیمت تلویزیون 32 اینچ به دلیل سایز کوچکی که دارد نسبت به قیمت تلویزیون 43 اینچ و قیمت تلویزیون 49 اینچ خیلی کمتر است. اگر فاصله شما از تلویزیون بین 3 تا 4 متر است، تلویزیون 50 اینچ برای شما مناسب است و قیمت تلویزیون 50 اینچ نیز بسته به مدل متفاوت است. سایز استاندارد برای بیشتر فضاهای خانگی، تلویزیون 55 اینچ است. قیمت تلویزیون 55 اینچ در مقایسه با قیمت تلویزیون 65 اینچ پایینتر است و در عوض همان کیفیت و کارایی را میتواند برای شما پیاده سازی کند. اگر فاصله شما از تلویزیون بین 7 تا 8 متر است میتوانید تلویزیون های 75 و 85 اینچ را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون 75 اینچ و قیمت تلویزیون 85 اینچ نیز بسته به برند و سال ساخت و امکاناتی که دارند با هم متفاوت هستند.

قیمت تلویزیون گیمینگ

اگر قصد شما از خرید تلویزیون بازی کردن با آن است، باید تلویزیون های گیمینگ را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون گیمینگ نیز بستگی به سرعت رفرش، یا سرعت هرتز تلویزیون دارد. هرچند سرعت رفرش ریت تلویزیون بالاتر باشد کیفیت تصویر بهتری را به شما ارائه میدهد و به همان نسبت هم قیمت آن بیشتر میشود.

کیفیت تصویر تلویزیون

تلویزیون های استانداری که در بازار موجود هستند تلویزیون های 4K هستند. قیمت تلویزیون 4K نسبت به قیمت تلویزیون 8K پایینتر است ولی اگر شما قصد خرید تلویزیون 8K را نیز دارید میتوانید از سایت دبی کوچولو تمامی تلویزیون های ایت کی را مشاهده کنید.

بهترین جا برای خرید تلویزیون – قیمت تلویزیون در بانه

بهترین جا برای خرید تلویزیون های خارجی شهر های مرزی است. قیمت تلویزیون در بانه به دلیل مرزی بودن این شهر خیلی  مناسبتر از شهر های دیگر است. شما میتوانید هر مدل از تلویزیون های اورجینال و اصل را که خواستید در سایت دبی کوچولو سرچ کنید و تنها با پرداخت یک بیعانه (10 درصد مبلغ کالا) آن را درب منزل تحویل بگیرید و بعد تست کامل سلامت و اصالت کالا، مبلغ آن را تسویه نمایید. همه تلویزیون های سایت دبی کوچولو دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است.

بهترین و جدیدترین تلویزیون های 2022 – 2021 ال جی سونی و سامسونگ

در این قسمت لیستی از بهترین و جدیدترین تلویزیون های ال جی ، سامسونگ و سونی 2022 – 2021 رو برای شما آوردیم تا اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشتید حتما قبلش وارد سایت دبی کوچولو شوید و این مدل ها رو در سایت بررسی کنید.

  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q60B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q70B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q80B
  • قیمت تلویزیون سونی X80K
  • قیمت تلویزیون سونی X85K
  • قیمت تلویزیون سونی X90K
  • قیمت تلویزیون سونی X95K
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ7000
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ8000
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ9000
  • قیمت تلویزیون ال جی C2
  • قیمت تلویزیون سامسونگ BU8000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ BU8500
  • قیمت تلویزیون ال جی A2
  • قیمت تلویزیون سونی A80K
  • قیمت تلویزیون سونی A90K
  • قیمت تلویزیون سونی A95K
  • قیمت تلویزیون سونی Z9K
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN700B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN800B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN900B
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED80
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED85
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED90
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED95
  • قیمت تلویزیون ال جی G2
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN85B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN90B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN95B
  • قیمت تلویزیون ال جی NANO95
  • قیمت تلویزیون ال جی NANO96
  • قیمت تلویزیون سونی A80J
  • قیمت تلویزیون سونی A90J
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU7000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU8000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU9000
  • قیمت تلویزیون سونی X80j
  • قیمت تلویزیون سونی X85j
  • قیمت تلویزیون سونی X90j
  • قیمت تلویزیون سونی X95j
  • قیمت تلویزیون ال جی UP8000
  • قیمت تلویزیون ال جی A1
  • قیمت تلویزیون ال جی B1

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی