اجاره کاملا اینترنتی ویلا از سپنجا

1 دیدگاه

سفر و مسافرت همیشه جزو ارکان اصلی خانواده های ایرانی بوده و خانواده ها برای دور بدون از استرس و مشکلات روزمره سالانه و حتی ماهانه به سفر های مختلفی می روند تا بتوانند خستگی زندگی را تا حدی کاهش دهند. کشور ایران هم جاهای دیدنی و طبیعت زیبا و دلنشینی را در خود جای داده است که تک به تک این جازبه ها سالانه پذیرای مسافران زیادی هستند.

وقتی زمان سفر میرسد یک مورد فکر همه را مشغول میکند آن هم جا و مکان برای ماندن است. که به نوع خود دغدغه های زیادی همچون قیمت بالا، هدر رفتن وقت و عدم پیدا کردن جا را به همراه دارد اما سپنجا این مورد را کاملا حل کرده که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

اجاره ویلا

از قدیم الایام ایرانی ها همیشه اهل سفر و مسافرت بودند و هستند و کلا مسافرت حس حال و نشاط تازه ای به انسان میدهد به خصوص اگر این مسافرت با دوستان یا خانواده باشند  آن موقع هم لذت سفر دو چندان می شود.

سپنجا همیشه سعی بر این داشته حلال مشکلات مردم باشد و در سفر و مسافرت تجربه خوب و به یاد ماندنی را به افراد بدهد. به همین دلیل بستری را فراهم کرده تا مردم بدون مشکل بتوانند بهترین ویلا را درهر گوشه ایران زمین با قیمت مناسب و در بهترین مکان به صورت اینترنتی رزرو کنند.

اجاره آنلاین ویلا

همانطور که می دانید امروزه اینترنت جزو جدا ناپذیر زندگی ما انسان ها شده و همه مردم برای کار های روزمره خود حتی گار های ساده و پیش پا افتاده مانند پرداخت قبض از اینترنت استفاده می کنند. البته بهتر است بدانید اینترنت در صنایع بسیار زیادی که گردشگری و مسافرت یکی از آن هاست نفوظ کرده و تغییر و تحولات مثبتی را به وجود آورده.

به لطف اینترنت مشکلات سفر کردن تا حدی کاهش یافته و تک به تک کار ها از زمان خارج شدن از خانه تا وارد شدن به خانه با اینترنت قابل انجام است که یکی از این کار ها رزرو هتل و ویلا است.

در زمان قدیم و روش های سنتی به گونه ای بود که اول خانواده ای که قصد سفر داشتند باید به مقصد میرسیدند و با خستگی راه و … مدت زمانی را صرف می کردند تا هتل یا ویلای مناسبی را پیدا کنند که درد سر های زیادی را به همراه داشت که می توان به هدر رفت اضافه زمان، عدم پیدا کردن ویلای مورد علاقه، قیمت بالا و …. اشاره کرد..

حالا با تکنولوژی، چه بخواهید یک شب بمانید و چه یک هفته، به راحتی می توانید قبل از شروع سفر، ویلا های مختلف را به صورت آنلاین بررسی کنید و بهترین گزینه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. اولین پلتفرم اجاره آنلاین ویلا، سایت سپنجا است که در زمینه اجاره روزانه سوئیت و ویلا و اقامتگاه بومگردی در سراسر ایران فعالیت می‌کند.

کاهش هزینه ها هنگام اجاره ویلا

بهتر است بدانید از آنجایی که ویلاهای زیادی در وب سایت سپنجا ذکر و درج شده است، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارند و در تعطیلات مانند تولدهای مذهبی یا نوروز با نوسانات زیادی مواجه نمی شوند. قیمت‌ها (قطار، هواپیما، اتوبوس، اتومبیل، هتل، ویلا و غیره) در چنین روز هایی افزایش می‌یابد زیرا اکثر مردم قصد دارند به شهرهای مختلف سفر کنند. به عنوان مثال اگر در ایام نوروز می خواهید در شما یک ویلا برای خانواده خود رزو کنید، برای اینکه با قیمت های بسیار بالا مواجه نشوید، باید چند روز جلوتر بروید تا یک ویلا با قیمت مناسب پیدا کنید که چندان جالب نیست.

اما این امکان برای شما در سایت سپنجا فراهم است که بدون رفتن به شمال از خانه و فقط با یک تلفن همراه ویلای مدنظر خود را پسند و رزرو کنید تا دیگر مشکل قیمت و مکان نداشته باشید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

همچنین لازم به ذکر است زمانی که به شهرهای دیگر سفر می کنیم معمولا زمان زیادی را به دنبال مکان مناسب میگردیم که بخشی از زمان سفر را به خود اختصاص می دهد اما با رزرو آنلاین وقت تلف شده تا حد ممکن کاهش میابد.

صرفه جویی در زمان

تا چند سال قبل مسافرت به گونه ای بود که خانواده بار و بندیل خود را میبست و به مقصد مورد نظر میرسید و در آنجا اقدام به جست و جو و پیدا کردن ویلا و مکانی برای اقامت می گشت که در نوع خود معایب زیادی را به همراه داشت.

که می توان به مواردی همچون قیمت بالای ویلا، خالی نبودن ویلاهای خوب و با کیفیت، هدر رفت زمان و در بعضی مواقع عدم وجود ویلای خالی در شهر مورد نظر

این مواردی که ذکر شد جزو ضرر های سفر های سنتی هستند اما امروزه به کمک اینترنت قبل از خروج از خانه همه چیز در شهر مقصد منتظر رسیدن شماست. علاوه بر این ها دیگر در مسیر دغدغه این را نخواهید داشت که وقتی به مقصد رسیدیم چگونه محلی برای اقامت پیدا کنیم.

به همین دلیل فکری اسوده در مسیر خواهید داشت و میتوانید از مسیر خود هم به اندازه کافی لذت ببرید و سفر بیاد ماندنی را با خانواده خود تجربه کنید.

نحوه اجاره ویلا مبله در وب سایت سپنجا

نحوه اجاره ویلا مبله در وب سایت سپنجا

در صورتی که قصد سفر به شمال ایران را دارید و می‌خواهید از روستای سرولات در نزدیکی چابکسر دیدن کنید، نیاز است که اقامتگاه خود را از قبل رزرو کرده و سفری دقیق و با برنامه‌ریزی را تجربه کنید. برای انجام این کار تنها کافیست که از وب سایت سپنجا کمک گرفته و اقدام به اجاره ویلا در سرولات و چابکسر کنید.

ابتدا در وب سایت سپنجا ثبت نام کرده و اطلاعات خود را وارد کنید، این اطلاعات شامل شماره تلفن همراه نیز می‌باشد. سپس بعد از این که در وب سایت ثبت نام کردید، می‌توانید مقصد خود را در باکس جستجو که در سمت راست و بالای صفحه است، وارد کرده و تمام ویلاهای مبله و سوئیت‌های در دسترس در این مقصد را مشاهده کنید.

در این قسمت قابلیتی به نام فیلتر کردن وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد تا ویلاهای مبله را براساس بودجه خود تنظیم کنید و همچنین با وارد کردن تعداد اتاق خواب و تعداد تخت خواب، اقامت راحتتری را داشته باشید. همچنین هر ویلا دارای مشخصاتی است که تصمیم به اجاره آن را برای شما آسان‌تر خواهد کرد و رضایت شما از اقامت خود نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

تیم سپنجا همواره در تلاش است که با ارائه بهترین ویلاهای مبله و سوئیت در هر نقطه از ایران، لحظاتی خاطره‌انگیز و شیرینی را برای شما به وجود بیاورد. همچنین توجه به بهداشت اقامتگاه‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز از جمله مواردی است که تیم حرفه‌ای سپنجا به انجام آن پایبند است.

شرایط لغو رزرو ویلا در سپنجا

چنانچه قبل از سفر برای شما مشکلی پیش آمده و یا از سفر کردن منصرف می‌شوید و قصد کنسل کردن و یا لغو رزرو ویلا مبله خود را دارید، نگران نباشید. گروه سپنجا برای راحتی و آسودگی خاطر شما شرایطی را در نظر گرفته است تا بتوانید به راحتی رزرو خود را لغو کنید. برای آشنایی بیشتر شما با این فرآیند، در ادامه به آن می‌پردازیم.

لازم است برای لغو رزرو ویلا مبله در هر نقطه از ایران از ۵ روز قبل از تاریخ رزرو شده، درخواست لغو رزرو خود را اعلام کرده تا مبلغ پرداختی به صورت کامل به شما برگشت داده شود.

اگر اقدام به لغو رزرو ویلا مبله شما دیرتر از بازه زمانی ۵ روزه باشد، مبلغ برگشتی به شما با کسر هزینه شب اول اقامت به علاوه ۵۰ درصد از هزینه ی شب‌های دیگر خواهد بود.

در صورتی که تصمیم به کاهش تعداد شب‌های اقامت خود در روستای پلور دماوند را دارید، با اعلام درخواست خود می‌توان، هزینه ۵۰ درصد از شب‌های باقیمانده را دریافت کنید.

قوانین و مقررات محل اقامت

قوانین و مقررات محل اقامت

شرایط و قوانین اجاره سوئیت در وبسایت سپنجا، موارد زیر می‌باشند که انتظار داریم شما عزیزان در سفر و اقامت خود رعایت کنید:

قبل از هر چیز باید به این نکته اشاره کنیم که اقامتگاه های مشترک، فقط به زوج‌های متأهل اجاره داده می‌شوند.

جهت اجاره ویلا در سرولات و چابکسر یا در هر نقطه‌ی دیگر از کشورمان، حتماً باید شناسنامه یا کارت ملی به همراه داشته باشید.

همراه آوردن حیوانات خانگی به داخل ویلا ممنوع است.

و در آخر لازم به یادآوری است که رعایت حقوق ساکنین دیگر در مجاورت ویلای شما، از مهم‌ترین وظایف‌تان می‌باشد. حفظ پاکیزگی محیط و عدم ایجاد آلودگی‌های صوتی از جمله مهم‌ترین حقوق ساکنین‌ است‌ که باید رعایت شود.

کاخ آپادانای شوش

اگر از عاشقان آثار تاریخی هستید، بازدید از کاخ آپادانی شوش را از قلم نیندازید. این کاخ یکی از برجسته‌ترین آثار برجای مانده از دوران هخامنشیان است و گفته می‌شود به دستور داریوش بزرگ، پادشاه هخامنشی بنا شده است. قدمت این کاخ نشان می‌دهد که در حدود سال‌های ۵۱۵ تا ۵۲۱ پیش از میلاد بنا شده است.

دیوراهای این کاخ خشتی و ستون‌های آن سنگی هستند که با زیبایی هر چه تمام‌تر توسط هنرمندان باستانی با نقوش زیبا و نفسگیر مزین شده‌اند. جالب است بدانید این کاخ از بخش‌های گوناگون نظیر تالار، حرم سرا، حیاط‌ ها، تالار پذیرایی، دروازه و… تشکیل شده است. این کاخ در شهر تاریخی شوش به یادگار مانده است و اگر برای بازدید از آن بروید، شانس دیدن صدها اثر تاریخی دیگر این شهر را نیز به دست خواهید آورد.

پارک جنگلی گیسوم

این پارک با ساحل خیره کننده و جنگلی با طبیعت نفسگیر و درختان بلند، یکی دیگر از بهترین مکان های گردشگری ایران برای ماجراجویان است. پارک جنگلی گیسوم در شهرستان زیبای تالش که یکی از بهترین و دیدنی‌ترین شهرهای استان گیلان است وجود دارد. جاده‌ای زیبا را متصور شوید که درختان سرسبز و بلند قامت از دو طرف آن را محاصره کرده‌اند و با پیمایش آن می‌توان به دریای همیشه خروشان خزر رسید. بله درست حدس زده‌اید، اینها تمام خصوصیات پارک جنگلی گیسوم هستند که گیسوم گیلان را به یکی از بکرترین مناطق گردشگری-ساحلی کشور تبدیل کرده‌اند.

در یک توضیح کوتاه و مختصر به شما می‌گوییم که این پارک، نقطه اتصال جنگل به دریای خزر است. این جاده به قدری زیبا و دل فریب است که گردشگران تصور می‌کنند، در حال گذر از دالان بهشت هستند. در اینجا می‌توان از امکاناتی نظیر پارکینگ، وسایل بازی برای بچه‎‌ها و حتی بزرگسالان، اردوگاه، هتل، مناطق پیک نیک، مسیرهای پیاده روی عالی و… استفاده کرد و از تفریحات هیجان انگیزی چون جت اسکی، قایق سواری، شنا، پاراسل، دوچرخه سورای، اسب سواری و از همه مهم‌تر تماشای آسمان پر ستاره شب لذت برد.

آبشار ورسک

آبشارها با حضورشان قدرت و زیبایی طبیعت را به جهانیان ثابت کرده‌اند. بدون شک فرو ریختن آبها از بلندای یک صخره، هر انسانی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. آبشار ورسک یکی از زیباترین و پرآب‌ترین آبشارهای ایران در قسمت شرق روستای ورسک است. این آبشار حدود ۲۰ متر ارتفاع دارد و آب آن از بلندی‌های قدمگاه سرچشمه می‌گیرد.

این آبشار برای عده‌ای با نام چشمه علی شناخته می‌شود و سالانه ایرانیان زیادی را به سمت خود می‌کشاند. بدون شک این یکی از بهترین مکان های گردشگری ایران است و بازید از آن جز بایدهای زندگی هر ایرانیست. برای رسیدن به این آبشار باید ابتدا خود را به روستای زیبای ورسک برسانید و بعد از آن حدود ۳۰ دقیقه در راه باشید تا به آبشار برسید. جالب است بدانید بیشتر مسیر روستا تا آبشار از کنار رودخانه میگذرد و شما می‌توانید در هر جا که بخواهید توقف کنید و از طبیعت و چشم‌انداز زیبای رودخانه لذت ببرید.

نتیجه گیری

در این مقاله ما به بررسی رزرو کردن ویلا به صورت آنلاین و غیر حضوری پرداخیتم. از مزایای رزرو آنلاین ویلا می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره کرد که تجربه سفر خوش و شیرینی را به ارمغان می آورد. شما می توانید به راحتی و قبل از سفر ویلای مورد نظر خود را در شهر ها و مکان های مختلف کشور پیدا و مقایسه کنید و در مرحله آخر به رزرو آن بپردازید.

اقتصاد
 

1 دیدگاه.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی