حمله نکونام به استقلالی‌ها بعد از ادعاهای جنجالی

به گزارش ساناپرس؛ جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار کرد: فردا با تیمی بازی داریم که سازمان خوبی دارد و شکل دفاعی شان نیز خوب است. بازی‌های این تیم را دیده ایم و دو تیم با شناخت کافی مقابل هم قرار می‌گیرند. فردا باید مثل تمام بازی‌های قبل با تمرکز بازی کنیم و باید بازی را ببریم. باید توان بیشتری بگذاریم تا به موفقیت برسیم. فردا تنها کارمان بردن و حضور در بالای جدول است.

وی ادامه داد: تیم ما شرایط خوبی دارد و رو به رشد است. اول فصل است و راه زیادی برای تمام تیم‌ها وجود دارد. شرایط تیم‌مان به صورتی است که بازیکنان و تیم مان پیشرفت خوبی داشته‌اند و این را کیفیت مان نشان می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره چینش داوری بازی فردا گفت: آقای حیدری فوق‌العاده است. هر موقع کسانی اینجا بوده‌اند که به فوتبال کمک کرده‌اند، موفق بوده‌ایم. بازی‌هایی بوده که فولاد مساوی کرده یا شکست خورده‌ایم اما داور به صورتی کار کرده که بازی جریان داشته است. همه ما موظفیم به فوتبال کم کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص اینکه تا چه زمانی قرار است در فوتبال ایران منتظر VAR باشیم؟ گفت: به VAR تنها نیست. زمان قدیم مگر این همه امکانات بود یا داوران تست آمادگی جسمانی می‌دادند؟ کشور ما به صورتی است که الان مردم عصبی هستند. مردم همه از مشکلات رنج می‌برند و بعد داور یک اشتباه می‌کند عصبی می‌شویم. سال‌ها در اروپا بوده‌ام و یک صدای بوق ماشین نمی‌شنوی. اما اینجا سلام، خداحافظی و تصادفات با بوق است و این همه به خاطر مشکلاتی است که در کشور از نظر عام جامعه وجود دارد و به VAR ربطی ندارد و کشورهای عربی یک سال است که VAR آورده‌اند. مگر در فصل گذشته جام باشگاه‌های آسیا که خودمان هم حضور داشتیم VAR وجود داشت؟ به هر حال بحث نتیجه گرفتن، تیم‌ها، مربیان، بازیکنان وجود دارد. به نظر من اگر در فوتبال ایران VAR باشد وقتی مفید بازی ما ۳۰ یا ۴۰ دقیقه می‌شود. زیرا برای هر توپی که به دست می‌خورد می‌خواهند از طریق VAR صحنه را بررسی کنند. فوتبال ما از پایه دچار مشکل است چون به تیم‌های پایه‌مان اهمیت نمی‌دهیم، چنین مشکلاتی رخ می‌دهد. در رأس کار هم تا فدراسیون نخواهد اتفاقی نمی‌افتد. پس باشگاه‌ها باید فوتبال پایه‌شان درست شود.

نکونام درباره اینکه گفته می‌شود برای استقلال در بازی با فولاد باید پنج تا هفت پنالتی گرفته می‌شد؟ گفت: باید کسانی که این گونه صحبت می‌کنند را محروم کنند تا دیگر کسی به این صورت صحبت نکند. در بازی با مس کرمان در دو صحنه به ضرر ما آفساید اعلام شد اما من یک کلمه حرف نزدم. به هر حال همه باید با عملکردمان به فوتبال کمک کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا کنت به بازی با پیکان می‌رسد و همچنین شرایط شهاب گردان به چه صورتی است و با توجه به اینکه در دیدار با استقلال روی صحنه‌ای که وی گل دریافت کرد به شدت عصبانی شدید آیا مجدداً به او بازی خواهید داد؟ عنوان کرد: وقتی که کنت مصدوم شد به ما هم شوک وارد شد. سعی کردیم با مسکن به ادامه بازی برسد اما بین دو نیمه متوجه شدیم اگر بازی کند شاید بیشتر آسیب ببیند و شاید هم می توانست بازی کند اما من ریسک نمی کنم که بازیکن با زور آمپول و قرص بازی کند. شهاب گردان هم از ابتدای فصل مصدوم بود و در بازی‌های رسمی دور از چارچوب بود. او گلر خوب و توانمندی است و این را نشان داده است. روی صحنه‌ای که گل خورد از این بابت عصبانی شدم زیرا این احتمال را از قبل داده بودیم که استقلال بتواند از طریق ضربه ایستگاهی به گل برسد. در هر صورت به توانایی گردان ایمان داریم و دروزاه‌بانی‌های خوبی برای ما گرفته است. ضمن اینکه باتجربه بوده و برای تیم ما یک وزنه محسوب می‌شود. فردا احتمالاً کنت را داریم و در مجموع هر دو گلر ما آماده هستند و شرایط خوبی دارند.

اخبارورزش
نکونام
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی