منشا رونمایی کرد/ مهاجم قرمز پوش پیغام خود را رساند!

به گزارش ساناپرس؛ شاگردان محمد ربیعی بعد از کسب پیروزی روحیه‌بخش در خانه مقابل تراکتور تبریز و اضافه شدن به جمع تیم‌های بالای جدولی، حالا باید در چالشی دشوار مقابل پرسپولیس قرار بگیرند. مسی‌ها فصل گذشته در دور رفت در خانه موفق شدند پرسپولیس را متوقف کنند اما در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی شکستی ۳ بر یک را متحمل شدند و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها با انگیزه جبران شکست فصل گذشته و عبور از پرسپولیس در جدول رده‌بندی به تهران سفر کنند.

مسی‌ها در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند که ۴ عنصر کلیدی ترکیب این تیم، بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس هستند؛ میثم تیموری و فرشید باقری که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارند و گادوین منشا و حامد لک که در پرسپولیس بازی کرده‌اند.

منشا مقابل تیم مورد علاقه‌اش طلسم‌شکنی می‌کند؟

گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای مس رفسنجان از جمله گزینه‌هایی یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس بود اما توافقات میان طرفین صورت نگرفت تا در نهایت منشا قراردادش را با مس رفسنجان تمدید کند. مهاجم باتجربه مسی‌ها که فصل گذشته توانست عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتبال ایران را به‌دست آورد، در فصل جدید رقابت‌ها هنوز نتوانسته دروازه رقبا را باز کند و عملکرد ضعیف او باعث شده تا در هفته‌های اخیر منشا را نیمکت‌نشین کند و به عنوان یار جانشین به میدان بفرستد.

منشا با انگیزه درخشش و گلزنی به تهران سفر کرده و انگیزه بالایی دارد تا بتواند در مقابل تیم سابقش طلسم‌شکنی کند و هم بتواند زمینه‌ساز پیروزی مس رفسنجان شود و هم اینکه اولین گل خود در لیگ بیست‌ودوم را به‌ثمر برساند. منشا در فصول اخیر و بعد از جدایی‌اش از پرسپولیس با پیراهن تیم‌های استقلال، گل‌گهر و مس رفسنجان مقابل سرخ‌پوشان پایتخت قرار گرفته اما نتوانسته به تیم سابق خود گل بزند و امروز (پنجشنبه) به‌دنبال طلسم‌شکنی است.

خاص‌ترین روزِ سال برای حامد لک؛ بازگشت به آزادی

حامد لک یکی از بازیکنانی بود که در نقل‌وانتقالات تابستانی پیش از آغاز لیگ بیست‌ودوم از پرسپولیس جدا شد. لک در حالی تصمیم به جدایی گرفت که به تازگی قراردادش را با سرخ‌پوشان پایتخت را تمدید کرده بود اما جذب علیرضا بیرانوند باعث شد تا دروازه‌بان باتجربه پرسپولیس که فصل گذشته عملکرد پرفراز و نشیبی داشت و نتوانسته بود رضایت هواداران و کادرفنی پرسپولیس را جلب کند از جمع سرخ‌پوشان پایتخت جدا شود.

لک در مس رفسنجان آماری جالب‌توجه از خود به جای گذاشته و در ۸ دیدار اخیر توانسته ۵ بار کلین‌شیت کند و تنها ۳ بار دروازه او باز شده و در کورس رقابت مدعیان دستکش طلایی لیگ بیست‌ودوم هم‌رده علیرضا بیرانوند است.

حامد لک در روزی‌که غیبت هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به‌چشم می‌آید، باید در مقابل تیم سابق خود قرار گیرد و در تلاش است تا با ثبت ششمین کلین‌شیت هم شایستگی‌های خود را به مربیان سابقش اثبات کند و هم در دوئلی حیثیتی بتواند موفق از میدان خارج شود.

فرشید باقری و میثم تیموری ۲ بازیکن سابق استقلال در هفته‌های اخیر به صورت متناوب و چرخشی از سوی محمد ربیعی در ترکیب مس رفسنجان فرصت بازی پیدا کرده‌اند و این احتمال وجود دارد که آن‌ها در مسابقه امروز هم در ترکیب اصلی مسی‌ها قرار گیرند تا تقابل ۴ سرخابی سابق در پرسپولیس در ورزشگاه آزادی رخ بدهد.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی