کری خوانی یک پرسپولیسی برای تیم رقیب/ تیم رقیب را شست و پهن کرد!

به گزارش ساناپرس؛ مهاجم پیشین سرخپوشان گفت: وقتی پرسپولیس در بهترین شرایط قرار داشت بازی‌های لیگ به خاطر اردوی تیم ملی تعطیل شد و این موضوع به ضرر پرسپولیس تمام شد.

سهراب انتظاری درباره عملکرد پرسپولیس در هشت هفته لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس عملکرد متفاوتی داشت و از هفته سوم به بعد شرایط خوبی داشت و با اقتدار حریفان را شکست می‌داد ولی وقفه لیگ برتر به دلیل اردوی تیم ملی روی عملکرد سرخپوشان تاثیر منفی گذاشت و این تیم را با افت مواجه کرد.

وی افزود: در واقع وقفه لیگ کاملا به ضرر تیم‌هایی بود که در اوج بودند و پرسپولیس هم متضرر شد تا دیگر تیم‌های از این وقفه سود ببرند. البته هنوز فرصت وجود دارد و مطمئن هستم تیم گل محمدی دوباره به شرایط بسیار خوبش بر می‌گردد.

انتظاری در ادامه خاطر نشان کرد : پرسپولیس مدعی اول قهرمانی این فصل است چراکه توانایی و پتانسیل دست یافتن به این مهم را دارد. اما کسب یک امتیار از دو بازی اخیر برای یک تیم مدعی جالب نیست و باید در همین هفته‌ها امتیاز کسب کند و از دیگر تیم‌ها پیشی بگیرد. در بازی با تراکتور و سپاهان شاهد بازی خوبی از سوی سرخپوشان نبودیم و ظاهرا این تیم از لحاظ روحی کمی افت کرده است و باید گل محمدی روی این مسئله کار کند.

مهاجم پیشین سرخپوشان به بازی پرسپولیس برابر مس رفسنجان اشاره کرد و گفت : ۳امتیاز این دیدار بسیار برای سرخپوشان مهم است و بعد از دو هفته که تیم یک امتیاز گرفته است، می‌تواند تیم را از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار دهد. به نظر من اگر پرسپولیس گل اول را بزند می‌تواند با اختلاف ۲ یا ۳ گل مقابل مس رفسنجان پیروز شود تا با انگیزه مضاعف لیگ را ادامه دهد.

دیدار دو تیم پرسپولیس با مس رفسنجان از رقابتهای هفته نهم لیگ برتر پنجشنبه هفته جاری راس ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی