شوک جدید/ تمام دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر لغو شد

به گزارش ساناپرس، هفته دوازدهم لیگ برتر و بازی سوپرجام بعد از جام جهانی برگزار می شود.

بعد از اینکه موضوع لغو دیدار دربی رفت لیگ برتر مطرح شد، در این زمینه سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در چند برهه زمانی مختلف اظهارات متفاوتی را مطرح کرد تا دست آخر مشخص نشود دیدار حساس دو تیم مطرح پایتخت از هفته دوازدهم رقابت‌ها برگزار خواهد شد یا خیر. البته مهدی درحالی آخرین بار از عدم برگزاری این دیدار خبرداد که هفته قبل‌تر از آن با صراحت و قاطعیت خاصی برگزاری دربی در تاریخ 13 آبان‌ماه را تایید کرده بود.

با این‌حال برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی‌بر آن بود که به‌خاطر برخی حساسیت‌های ممکن و با تصمیم کادرفنی تیم ملی، احتمالا این دیدار لغو و به بعد از جام‌جهانی موکول شود که درنهایت نیز همین اتفاق افتاد. این درحالی است که حالا خبر می‌رسد نه‌تنها دربی، بلکه همه دیدارهای هفته دوازدهم لغو خواهد شد تا برای برپایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی با حضور بازیکنان داخلی کارلوس کی‌روش زمان بیشتری را دراختیار داشته باشد. در این خصوص با سرمربی تیم ملی هماهنگی‌های لازم نیز به‌عمل آمده است.

بر همین اساس و طبق اعلام برنامه قبلی دیدارهای لیگ برتر تا هفته یازدهم اعلام شده و قرار است هفته دوازدهم به بعد، به پس از جام‌جهانی موکول شود. نکته قابل توجه اینکه تا قبل از تغییرات در کادرفنی تیم ملی و طبق برنامه اسکوچیچ قراربود رقابت‌های لیگ برتر تا هفته چهاردهم تا قبل از جام‌جهانی پیگیری شود و حتی مسابقه سوپرجام بین استقلال و نساجی مازندران نیز قبل از جام‌جهانی برگزار شود اما بعد از انتخاب کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی تیم ملی قابل پیش‌بینی بود که برنامه‌ها تغییر کند.

اخبارورزش
پربازدیدلیگ برتر
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی