تغییرات قابل توجه پس از انتشار ۳ بیانیه جنجالی استقلال

به گزارش ساناپرس؛ مسئولان کمیته داوران فدراسیون فوتبال از فهرست داوران هفته نهم مسابقات لیگ برتر رونمایی کردند و «پیام حیدری» برای دومین بار در این فصل برای استقلال سوت می‌زند.

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال تحت‌الشعاع اشتباهات عجیب داوری خاتمه یافت، اشتباهاتی بیشتر مرتبط با بازی استقلال و فولاد خوزستان بود و براساس نظر نوید مظفری کارشناس داوری، آبی‌پوشان پایتخت به شدت از عملکرد حمید حاج‌ملک متضرر شده و ۳ ضربه پنالتی به سود شاگردان ریکاردو ساپینتو اعلام نشده تا جنجالی بزرگ در فضای فوتبالی ایران شکل گیرد.

استقلالی‌ها در طول هفته گذشته با انتشار ۳ بیانیه نسبت به عملکرد حمید حاج‌ملک و کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعتراض تندی را مطرح کردند و در مقابل مسئولان کمیته داوران معتقد بودند که عملکرد حاج‌ملک در دیدار استقلال مقابل فولاد موفق بوده و او هیچ‌گونه اشتباهی نداشته و آبی‌پوشان پایتخت مشغول فرافکنی هستند!

کمیته داوران فدراسیون فوتبال ساعتی پیش اسامی داوران هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران را معرفی کردند که همگان منتظر تصمیم اعضای این کمیته در زمینه انتخاب داور مسابقه ذوب‌آهن و استقلال بودند. پیام حیدری داور باتجربه و بین‌المللی فوتبال ایران مسئولیت قضاوت در تقابل هفته نهم آبی‌پوشان پایتخت را در اصفهان عهده‌دار شده است. داوری که تجربه قضاوت برای استقلال در لیگ بیست‌ودوم را دارد.

حیدری در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران مصاف تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال را قضاوت کرد که براساس نظر نوید مظفری، او هیچ اشتباه تاثیرگذاری در جریان مسابقه نداشت و عملکرد موفق را از خود به جای گذاشت تا حالا برای یک بازی دشوار دیگر مسئولیت قضاوت برعهده او گذاشته شود.

افشاریان و خانواده در راه اصفهاحسن ظهیری و محمدجواد مداح قرار است در بازی روز جمعه پیام حیدری را در امر قضاوت یاری کنند. نکته جالب‌توجه این‌کهروح‌الله شریفی که داماد خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران است، در مسابقه ذوب‌آهن و استقلال به عنوان داور چهارم انتخاب شده و در تیم داوری یکی از مهم‌ترین مسابقه هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارد.

افشاریان به عنوان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال خود را برای امر نظارت بر داوری مصاف ذوب‌آهن و استقلال انتخاب کرده تا از نزدیک عملکرد پیام حیدری و همکارانش را زیر ذره‌بین داشته باشد تا بلکه حضور او در اصفهان بتواند بر حواشی روزهای اخیر فوتبال ایران و عملکرد ضعیف برخی داوران پایان بدهد. نکته جالب‌توجه عدم حضور نام حمید حاج‌ملک در بین داوران هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران است که نشان می‌دهد فعلاً گویا او با قرعه استراحت مواجه شده و مشخص نیست آیا دوری از داوری ادامه پیدا می‌کند و محرومیت پنهانی‌اش نمایان می‌شود یا برای هفته دهم به حمید حاج‌ملک فرصت قضاوت داده خواهد شد.

 

 

اخبارورزش
پرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی