عارف غلامی به سیم آخر زد / ستاره لیگ برتر هم از او حمایت کرد

به گزارش ساناپرس؛ عارف غلامی به سیم آخر زد / ستاره لیگ برتر هم از او حمایت کرد حذف عارف غلامی از اردوی استقلال در روزهای گذشته باز خوردهای متفاوتی را از سمت بازیکنان فوتبال در پی داشته است.

حتی سردار آزمون ستاره تیم ملی ایران و باشگاه بایرلورکوزن آلمان با انتشار عکسی از خودش در کنار عارف غلامی در صفحه شخصی اش و جمله داداشم حمایت خودش را از این بازیکن آبی پوش اعلام کرد.

واکنش عجیب عارف غلامی به حمایت سردار آزموندر همین رابطه حالا عارف غلامی با بازنشر پیام سردار در اینستاگرام اش واکنش جالب و عجیبی به حمایت آزمون نشان داده است.

او در این باره نوشته است: ترکمن باشرف، دلتنگتم.

ناگفته نماند که در روزهای اخیر مدافع استقلال به دلیل حمایت از مردم و فعالیت در فضای مجازی توسط مدیران باشگاه استقلال مدتی از این تیم کنار گذاشته شده بود.

یک پزشک متخصص؛ سردار آزمون به جام جهانی می‌رسد

مصدومیت سردار آزمون مهم‌ترین نگرانی فوتبال ایران در مقطع کنونی و پیش از جام جهانی 2022 قطر محسوب می‌شود.سردار آزمون به جام جهانی می‌رسد

آیا سردار آزمون برای جام جهانی 2022 آماده می شود؟ بیایید نگاهی دقیق‌تر به مصدومیت و جدول زمانی بهبودی مورد انتظار او بیندازیم.

در 4 اکتبر، سردار آزمون، ستاره تیم ملی ایران، در جریان بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو، در حالی‌که بدن خود را گرم می کرد، دچار «پارگی عضله ساق پا» شد. گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که او 6 تا 8 هفته از میادین دور خواهد بود و به طور بالقوه امیدها برای حضور او در جام جهانی قطر به کم‌ترین حد خود رسیده است.

دکتر ناصر حیدری، نگاه دقیق‌تری به این آسیب‌دیدگی انداخت و تاکید کرد که ستاره باشگاه بایرلورکوزن به جام جهانی خواهد رسید. این پزشک متخصص در این‌باره گفت: “عضله سه سر ران به مجموعه‌ای از 3 ماهیچه در امتداد پشت ساق اشاره دارد. عضله دوقلو با توجه به نیروهای زیاد و تغییرات سریع در طول و انقباض عضلانی در معرض بیشترین خطر آسیب است. این ماهیچه‌ها به هم می رسند و تاندون آشیل را تشکیل می دهند.

این ماهیچه ها را می توان به عنوان یک قطعه طناب بزرگ ساخته شده از الیاف متعدد نیز در نظر گرفت. من معتقدم که تا درجه دوم عضله دو قلوی پای او سالم است؛ یعنی اساساً پارگی جزئی تنها برخی از الیاف تشکیل‌دهنده این طناب است. او فقط باید 3-4 هفته دور از بازی باشد و برای جام جهانی 2022 قطر آماده خواهد شد.

اخبارورزش
عارف غلامی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی