اولین نطق احسان کرمی پس از پیوستن به شبکه «منو تو»

به گزارش ساناپرس، احسان کرمی، مجری و بازیگر ایرانی که چند سالی بود در ایران ممنوع التصویر شده بود، به شبکه منو تو پیوست.

مجری سابق تلویزیون به شبکه «منو تو» پیوست + عکسمجری سابق تلویزیون به شبکه «منو تو» پیوست + عکس

احسان کرمی، فوق دیپلم رشته هتلداری و تشریفات است. از تور لیدری شروع کرد سپس بازیگری و خوانندگی را هم تجربه کرد. او همچنین سمت مجری را برای مدتی در صدا و سیما برعهده داشت.

احسان کرمی، در محله قیطریه تهران به دنیا آمده است.

پدرش شغل آزاد و مادرش خانه دار است، دو برادر بنام‌های آرین و کامیار دارد که هر دو از او کوچکترند، دوره جنگ به مدرسه رفت و از دیوانه‌های علاقمند به فوتبال است.

شروع احسان کرمی از رادیو

احسان کرمی، در سال ۱۳۸۶ وقتی ۲۷ ساله بود در یک دیدار اتفاقی در جمع دوستانه با صادق عبداللهی (نویسنده) آشنا و از طریق وی برای تست به رادیو تهران معرفی شد.

به این ترتیب فعالیت خود را بعد از قبولی از تست استاد پریچهر بهروان شروع کرد.

ورود احسان کرمی به بازیگری تئاتر

احسان کرمی، سال ۱۳۸۷ به پیشنهاد میثم عبدی سردبیر یکی از برنامه‌های رادیویی برای بازی در تئاتر تشویق شد تا اینکه کرمی رضایت داد و در نمایش کمدی استشمامات بازی کرد.

این علاقه برای ادامه فعالیت در او شکل گرفت تا دوره‌های بدن و بیان را نزد میکائیل شهرستانی طی کند.

احسان کرمی در تلویزیون

احسان کرمی، اواخر سال ۱۳۸۷ در ۲۹ سالگی به دعوت منصور ضابطیان و محمد صوفی به تلویزیون رفت و مجری برنامه نقره شد، سپس در انجمن سینمای جوان دوره فیلمسازی را گذراند.

بعد از برنامه نقره، برای شبکه چهار برنامه طلوع را کار کرد سپس با برنامه زنده رود مرکز اصفهان و برنامه خوشا شیراز چهره اش به شهرت رسید.

ازدواج احسان کرمی در ۱۹ سالگی

احسان کرمی در سال ۱۳۷۸ وقتی ۱۹ ساله بود با همسرش آشنا و ازدواج کرد که ثمره این زندگی تولد یک فرزند پسر بنام نیکمهر متولد سال ۱۳۹۳ است.

ماجرای آشنایی احسان کرمی

«من در این سال‌ها حدودا ۴۰ شغل عوض کردم که یکی از آن‌ها تور لیدری بود، در یک از سفر‌های یک روزه به اصفهان با همسرم آشنا شدم و در نهایت با هم ازدواج کردیم».

خوانندگی و کنسرت احسان کرمی

احسان کرمی، از سال ۹۵ بعنوان خواننده در گروه موسیقی توشه حضور دارد، او می‌گوید یکی از دلایل حضورش در موسیقی بخاطر برادر آهنگسازش است.

اخباربازیگران و هنرمندان
احسان کرمیپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی