یحیی، کی روش را نقره داغ کرد / نتیجه بر می گردد / پرسپولیس 3 امتیاز را به دست می آورد؟

به گزارش ساناپرس؛ سرمربی پرسپولیس گفت: به دروازه سپاهان  رسیدیم اما موفق نشدیم به گل برسیم. از فضای پشت دفاع سپاهان استفاده کردیم. از ضربات ایستگاهی خیلی خوب استفاده کردیم. بازی تقریبا متعادل بود اما داور یکسری از خطاها را راحت به سود سپاهان می‌گرفت.

یحیی گل‌محمدی پس از تلاش مردانش در مصاف با سپاهان، اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم. در این بازی، روند خوبی داشتیم. در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم. بازی مالکانه‌ای انجام دادیم و روند خوبی در نیمه اول داشتیم.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: در نیمه اول پاس‌های خوبی دادیم. حتی به دروازه سپاهان هم رسیدیم اما موفق نشدیم به گل برسیم. از فضای پشت دفاع سپاهان استفاده کردیم. نیمه خیلی خوبی در وقت اول داشتیم. از ضربات ایستگاهی خیلی خوب استفاده کردیم. وقتی به پشت دفاع سپاهان می‌رسیدیم لحظه‌ای که باید پاس خوب می‌دادیم مشکل داشتیم. بازی تقریبا متعادل بود اما داور یکسری از خطاها را راحت به سود سپاهان می‌گرفت. روی ۳ ایستگاهی به حریف بازی را دادیم و سپاهان در این بخش خوب موقعیت داشت. البته کلا بازی کم موقعیتی بود و با توجه به شرایط بازی نتیجه عادلانه بود.

وی درباره وقفه‌ای که در لیگ به وجود آمد و پرسپولیس به یک باخت و یک مساوی رسید، خاطرنشان کرد:  ما در لیگ روند خوبی داشتیم. بردهای پشت هم به دست آوردیم. در تعطیلی لیگ ما ۶ بازیکن در تیم ملی داشتیم. برخی از روزها کلا ۱۲ یا ۱۳ نفر در تمرینات بودیم. از نظر هماهنگی به مشکل خوردیم و خوب تمرین نکردیم. از نظر زمین تمرین چند هفته‌ای است که اذیت می‌شویم و آن کیفیتی که باید داشته باشیم را نداریم. بارها برای زمین تمرین مناسب درخواست کردیم اما هنوز اتفاقی رخ نداده است. لیگ ما فشرده است و همه تیم‌ها به شرایط خوبی رسیدند. اگر جدول را ببینید ۸ تیم نزدیک به هم هستند و این نشان دهنده کیفیت خوب تیم‌هاست. باید خودمان را قوی‌تر کنیم اما امکاناتی هم لازم است که باید فراهم شود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه ۵ بازیکن پرسپولیس به اردوی تیم ملی برای ریکاوری دعوت شدند، ادامه داد: من با کی‌روش در این باره حرف زدم. قرار شده در برنامه‌های هفتگی سه روز را به اردوی تیم ملی بروند اما برای بازی بعد ۶ روز زمان داریم و با دو روز، کاری نمی‌شود کرد. دوست داریم وضعیت تیم ملی خوب باشد اما با توجه به تغییراتی که در کادر فنی تیم ملی پیش آمده فرصت کمی برای آماده‌سازی تیم ملی وجود دارد. این آمادگی را برای کمک به تیم ملی نشان دادیم اما باید منافع پرسپولیس هم در نظر گرفته شود. البته تعامل خوبی با تیم ملی داریم.

وی درباره درگیری سروش رفیعی و بازیکن سپاهان تصریح کرد: من بیرون بودم و این صحنه را ندیدم. در رختکن هم چیزی به من نگفتند. این مسائل کوچک را بزرگ نکنید.

اخبارورزش
پربازدیدیحیی گل محمدی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی