نشست فوری تاج با ستاره های ورزشی / ماجرا چیست ؟ از کی روش چه خبر؟

به گزارش ساناپرس، جلسه کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست رئیس فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد.

 سومین جلسه کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ریاست مهدی تاج، نایب رئیس ایرانی این کنفدراسیون در کویت برگزار شد.

وی در آغاز این نشست گفت: فردا (شنبه) برای نخستین بار در چهار سال گذشته، قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا را خواهیم شناخت. از میزبان مسابقات یعنی فدراسیون فوتبال کویت که مسابقات خاطره‌انگیزی را برگزار کردند، تشکر می‌کنیم. بازگشت این مسابقات به آسیا، گواه روشنی است که قاره کهن در حال بهبود از همه‌گیری کروناست و باید اطمینان پیدا کنیم که کار سخت ما ادامه‌دار خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: امروز چند بحث مهم هم برای بحث و تبادل نظر داریم؛ از جمله تصمیماتی درباره مسابقات فوتسال و فوتبال ساحلی که آنها را با سایر تورنمنت‌های مرتبط با کنفدراسیون فوتبال آسیا همسو می‌کند.

تاج با بیان اینکه ورزش ظرف سه سال گذشته تحت تأثیر همه‌گیری کرونا قرار داشت، گفت:‌ در این مسیر همانطور که به دنبال بهبود هستیم، باید قوانین ویژه و قابل اجرا درباره مسابقات فوتسال زیر مجموعه کنفدراسیون فوتبال آسیا را بررسی کنیم. به علاوه، درباره جام باشگاه‌های فوتسال آسیا با هم بحث خواهیم کرد تا درباره راه‌های پیش رو به توافق برسیم. از پیشنهادهایی که در سال‌های گذشته ارائه کردید، تشکر می‌کنم.

اخبارورزش
پربازدیدتاج
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی