آخرین اخبار سلامتی سردار آزمون/ غول لورکوزن ناامید شد

به گزارش ساناپرس، تماس پزشکان تیم ملی ایران با پزشکان بایرلورکوزن؛ امیدها افزایش پیدا کرد این امیدواری وجود دارد سردار آزمون بتواند تیم ملی ایران را در جام جهانی همراهی کند. روز گذشته باشگاه بایرلورکوزن در بیانیه‌ای اعلام کرد «سردار آزمون به دلیل پارگی ماهیچه فیبر عضلانی ساق پای راست حین گرم کردن پیش از مسابقه با پورتو در لیگ قهرمانان اروپا دچار مصدومیت شده و دوری او بین 6 تا 8 هفته تخمین زده می‌شود».

پس از این ماجرا پزشکان تیم ملی با پزشکان باشگاه لورکوزن تماس برقرار کرده و در جریان روند مصدومیت سردار قرار گرفتند. پس از این صحبت‌ها مشخص شد که باشگاه آلمانی حداکثر زمان دوری را برای آزمون در نظر گرفته است.

بعد از بررسی‌های صورت گرفته از سوی پزشکان تیم ملی، این امیدواری به وجود آمد که آزمون به اردوی متصل به اعزام تیم ملی به جام جهانی برسد و در این مسابقات نیز به میدان برود.

تیم ملی روز 20 آبان دیداری دوستانه با یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس در تهران برگزار می‌کند و پس از آن به قطر می‌رود. اکنون این امیدواری وجود دارد که سردار در اردوی قطر تیم ملی را بدون مشکل همراهی و تمرینات جدی خود را آغاز کند و برای بازی با انگلیس در شرایطی مناسب قرار داشته باشد.اولین دیدار شاگردان کی‌روش در جام جهانی 30 آبان برابر انگلیس برگزار می‌شود. تیم ملی در روزهای 4 و 8 آذر به ترتیب برابر ولز و آمریکا قرار خواهد گرفت.

اخبارورزش
پربازدیدسردار آزمون
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی